نسخه چاپی

حضور تبلیغاتی رقیب اوباما در لندن +عكس

نامزد تندروی انتخابات ریاست جمهوری آمریكا با سفر به انگلیس و شركت در افتتاحیه المپیك لندن سعی دارد حمایت آمریكایی های مقیم این كشور را جلب كند .


به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، ميت رامني که قبلا فرماندار ايالت ماساچوست بود و حالا در مقام نامزد جمهوري خواه براي پيروزي در انتخابات رياست جمهوري آمريکا رقابت مي کند براي شرکت در مراسم افتتاحيه بازيهاي المپيک به لندن رفته است.

وي نخستين برنامه حضورش در پايتخت انگليس را ملاقات با توني بلر، نخست وزير سابق انگليس قرار داد.

هدف از اين سفر ميت رامني آن است که جايگاه و موقعيت او به عنوان چهره اي جهاني تقويت شود تا وي بتواند در انتخابات ششم نوامبر امسال در داخل آمريکا بهره برداري سياسي کند. اما همين

2.jpg


ميت رامني در سفر به انگليس به دنبال جلب حمايتهاي معنوي و مادي آمريکايي هاي مقيم انگليس است.

تحليلگران مي گويند اين سفرهاي خارجي مي تواند فرصتي براي ميت رامني باشد تا مهاراتهاي ديپلماتيک خودش را نشان بدهد و به درک خوبي از مسائل مطرح در سياست خارجي برسد.

همچنين قرار است امروز بعدازظهر رامني با ديويد کامرون نخست وزير انگليس ، اد ميليبند رهبر حزب کارگر مخالف دولت کنوني و شمار ديگري از مقامات بلندپايه انگليسي ديدار کند.

ميت رامني در ادامه سفرش به ايرلند مي رود تا فردا با اندا کني نخست وزير اين کشور ملاقات کند. نامزد جمهوري خواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا، سفرش را با رفتن به اسرائيل و لهستان به پايان مي رساند

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...