نسخه چاپی

لغو مجوز نشریه «یالثارات» اتفاقا نشان‌دهنده اهمیت جایگاه زن در نظام اسلامی است

رئیس بسیج جامعه زنان كشور با اشاره به لغو مجوز نشریه یالثارات گفت: نظام جمهوری اسلامی چنان جایگاه رفیعی را برای زنان قائل است كه به دنبال توهین یك نشریه به یك خانم بلافاصله دستور لغو مجوز آن صادر می‌شود و این نشان‌دهنده اهمیت جایگاه زن در نظام اسلامی است.

به گزارش نما، مینو اصلانی در گفت‌‌و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به تبع آموزه‌های اسلامی چنان جایگاه رفیع و ویژه‌ای را برای زنان جامعه قائل است که شاهد هستیم نشریه‌ای که به یک خانم در این نظام توهین می‌کند در مدت زمان کوتاهی دستور لغو مجوز به آن داده و مجوزش باطل می‌شود.

وی ادامه داد: این حاکی از نگاه رفیع، ارزشی و کرامتی است که نظام جمهوری اسلامی برای زن قائل است البته این نگاه از آموزه‌های دین مبین اسلام نشأت گرفته است که در دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و سپس مقام معظم رهبری نیز وجود دارد، این یک جریان تأثیرگذار بوده است که می‌توانیم تبلور آن را در نظام جمهوری اسلامی می‌بینیم.

رئیس بسیج جامعه زنان افزود: در گذشته نیز شاهد بودیم که در هر جا اگر به شخصیت انسانی زن خدشه‌ای وارد شده است نظام جمهوری اسلامی در دفاع از زنان و پیشگیری از خدشه دار شدن شخصیت زن پیش آمده و از آن دفاع کرده است و در مقاطع مختلف شاهد این مهم بودیم.

اصلانی اظهار داشت: با دیدگاه‌‌های مقام معظم رهبری این جریان ادامه پیدا کرده است تا جائیکه مقام معظم رهبری الگوی زن ایرانی را به عنوان الگوی سوم زنان جهان بشریت مطرح می‌کنند و امروز به جایی رسیده‌ایم که اگر جریانی یا نشریه‌ای بخواهد به این جایگاه خدشه وارد کند بلافاصله با آن برخورد شده و مجوز نشریه را باطل می‌کنند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...