نسخه چاپی

طوفان شن محور بم را بست

عکس خبري -طوفان شن محور بم را بست

محور بم- زاهدان و بم-ایرانشهر نیز در ساعت 8 صبح امروز به علت طوفان شن و دیدناكافی مسدود شد.

رئيس مرکز فرماندهي و کنترل پليس‌راه کشور از بارش برف و باران در اكثر محورهاي كشور خبرداد.

سرهنگ رضا سلبي در گفت و گو با ايسنا در مورد آخرين وضعيت راه‌هاي كشور با بيان اينكه در محور تهران - اصفهان در استان اصفهان بارش برف گزارش شده است گفت: همچنين در محور تربيت‌حيدريه در خراسان‌رضوي، محور بيرجند به زاهدان در خراسان‌جنوبي، تمامي محورهاي استان‌كرمان، استان‌مركزي، كهگيلويه و بويراحمد و محور اسالم به خلخال در استان گيلان بارش برف گزارش شده است.

رئيس مرکز فرماندهي و کنترل پليس‌راه کشور با بيان اينكه در اكثر محورهاي كرمانشاه مه غليظ گزارش شده است گفت: در استان خوزستان، فارس،‌ هرمزگان و يزد بارش باران گزارش شده است.

وي با بيان اينكه محور زنجان به تبريز به علت تعمير پل پرچم تا روز پنج‌شنبه از ساعت 7 صبح تا 17 عصر مسدود است گفت: افرادي كه قصد عبور از اين محور را دارند مي‌توانند از محور ميانه به سمت زنجان و از جاده ترانزيتي استفاده كنند.

سلبي با بيان اينكه در شبانه روز گذشته 76 فقره تصادف در جاده‌هاي كشور رخ داده است گفت: از اين ميان 18 فقره تصادف منجر به فوت و 58 فقره تصادف منجر به جرح بوده است.

وي افزود: در 18 فقره تصادف منجر به فوت 19 نفر كشته و در 58 فقره منجر به جرح 96 نفر مجروح شدند.

همچنين سرهنگ صمد اسنفدياري معاون عمليات پليس راهور ناجا با اشاره به گزارش وقوع طوفان شديد شن در استان كرمان و سيستان و بلوچستان به ايسنا گفت: محور بم- زاهدان و بم-ايرانشهر نيز در ساعت 8 صبح امروز به علت طوفان شن و ديدناكافي مسدود شد.

۱۳۹۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...