نسخه چاپی

‌زلزله قدرت ایران پیكره آمریكا را لرزاند

فرمانده‌ منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: ‌زلزله قدرت ایران، پیكره آمریكا را در خلیج فارس لرزاند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: فرمانده‌ منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: ‌زلزله قدرت ایران، پیکره آمریکا را در خلیج فارس لرزاند.

دریادار دوم علی رزمجو بعدازظهر امروز در آئین استقبال از عوامل دستگیری نظامیان آمریکایی، با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه شبانه‌روز تمام تحرکات در خلیج فارس رصد می‌کند، اظهار داشت: پاسداران مقتدر نیروی دریایی در استان بوشهر با داشتن تجهیزات نظامی پیشرفته و نیروهای پرتوان و دلاور تمام ترددها را در پهنه آب‌های خلیج فارس رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه اشرافیت کامل بر آب‌های نیلگون خلیج فارس دارد گفت: پاسداران نیروی دریایی سپاه با شکست ابهت آمریکا در آب‌های سرزمینی خلیج فارس، یک‌بار دیگر حیثیت آنان را خدشه‌دار کردند.

فرمانده‌ منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به وجود روحیه‌ جهادی در میان اقشار جامعه و به‌ویژه کارکنان این منطقه افزود: پاسداران نیروی دریایی سپاه یک‌بار دیگر در خلیج فارس آبرو و حیثیت آمریکا را بردند و هیمنه پوشالی آنان را درهم شکسته و آن‌ها را به زانو درآوردند.

وی 2 پیام این اقدام را ایجاد اقتدار و نشان‌دادن رافت و مهربانی جمهوری اسلامی عنوان و تاکید کرد: ‌زلزله قدرت ایران، پیکره آمریکا را در خلیج فارس لرزاند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...