نسخه چاپی

بازیگر زن تلویزیون سرگردان بیمارستان‌ ها شد

عکس خبري -   بازيگر زن تلويزيون سرگردان بيمارستان‌ ها شد

در حالی كه حال مادرم به شدت بد است سرگردان بین بیمارستان‌ها هستیم و كسی پاسخگوی ما نیست.

ناديا دلدارگلچين با وخامت حالش مجددا راهي بيمارستان شد.

دختر اين بازيگر سينما و تلويزيون گفت: دو شب پيش با وخامت حال مادرم او را در بيمارستان «فيروزگر» بستري كرديم اما درمان خاصي انجام نشد و براي خارج كردن كليه از بدن و درمان عفونت به دنبال بيمارستاني هستيم كه متاسفانه هرجا مراجعه مي‌كنيم‌، قبول نمي‌كنند.

وي افزود: به خاطر خطري كه اين عمل دارد همه ما را به دكتري كه پيوند كليه را هفت سال پيش انجام داده ارجاع مي‌دهند. اما متاسفانه با مراجعه به بيمارستان «لبافي‌نژاد» هم پذيرش انجام نشد و در حال مراجعه به بيمارستان «مدرس» هستيم.

فرزند ناديا دلدار گلچين خاط نشان كرد: در حالي كه حال مادرم به شدت بد است سرگردان بين بيمارستان‌ها هستيم و كسي پاسخگوي ما نيست.



ناديا دلدار گلچين چند روز قبل با ترخيص‌اش از بيمارستان گفته بود: «قادر به پرداخت هزينه‌هاي درمانم در بيمارستان نبودم.»

وي همچنين مطرح كرده بود:‌ «قرار است براي ادامه درمانم كليه‌ي پيوندي را با عمل جراحي در بياورند تا عفونت بدنم درمان شود كه بعد از آن بايد دياليز شوم.»

ناديا دلدار گلچين متولد 1339 در تهران و داراي مدرك تحصيلي ديپلم موسيقي از هنرستان عالي موسيقي است كه فعاليت بازيگري‌اش را از سال 1369 با فيلم «ابلیس» آغاز كرده و در فيلم‌هايي چون «ديدار در استانبول»، «دوروي سكه»، «پادزهر»، «همه دختران من»، «مرد نامريي»، «خط آتش»، «روسري آبي»، «كمكم كن»، «مهرمادري»، «غريبانه»، «شيدا»، «دختري با كفش‌هاي كتاني»، مجموعه هاي تلويزيوني «خاله سارا»، «كهنه سوار»، «دزدان مادربزرگ»، «همه فرزندان من»، «پزشكان»، «شن‌هاي كف رودخانه»، «سه در چهار» و نمايش هاي «زير گذر لوطي صالح»، «سوگ»، «مضحكه آدم»، «معركه در معركه» و.. به ايفاي نقش پرداخته است.

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...