نسخه چاپی

تایید صلاحیت 44 كاندیدای مجلس دهم در استان سمنان

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از تایید صلاحیت 43درصد داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه چهارگانه استان سمنان خبر داد گفت: در مجموع از 109 كاندیدای تایید شده در هیات‌اجرایی، 44 نفر در هیات نظارتی تایید شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمدرضا میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تعداد 109 داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان،جدای از 7 نفری که انصراف داده بودند، 18 نفر ردصلاحیت شده و صلاحیت 40 نفر نیز احراز نشده است. دلایل رد صلاحیت این افراد امروز به آن‌ها اعلام می‌شود و این افراد از زمان اعلام به مدت 24 ساعت فرصت دارند اعتراض خود را نسبت به این نتیجه اعلام کنند.

وی با اشاره به تفکیک داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه چهارگانه این استان، افزود: در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی جمعا 37 نفر ثبت‌نام کرده بودند که 2 نفر از آن‌ها انصراف خود را اعلام و از 35 نامزد باقی‌مانده 16 نفر تایید صلاحیت و 2نفر ردصلاحیت شدند. همچنین صلاحیت 17 نفر نیز احراز نشده است.

وی با اشاره به این‌که «29 نفر از حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه داوطلب انتخابات مجلس دهم شده بودند» تصریح کرد: 11نفر از این تعداد، تایید صلاحیت و 15 نفر نیز ردصلاحیت شده یا صلاحیت آن‌ها احراز نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان ادامه داد: همچنین سه نفر از داوطلبان این حوزه انتخابیه نیز پیش از این انصراف خود را اعلام کرده بودند.

وی با اشاره به وضعیت تایید صلاحیت‌ها در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، یادآور شد: از 22 داوطلب ثبت‌نامی در این حوزه انتخابیه، 8 نفر تایید و 8 نفر ردصلاحیت شدند.

وی از انصراف یک داوطلب در این حوزه انتخابیه خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین صلاحیت پنج داوطلب دیگر انتخابات مجلس دهم در این حوزه انتخابیه احراز نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان،از تایید صلاحیت 9 نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه دامغان خبر داد و افزود: صلاحیت12نفر از مجموع 21 داوطلب این حوزه انتخابیه ردصلاحیت شده یا صلاحیت آن‌ها برای شورای نگهبان احراز نشده است.

وی از انصراف یک داوطلب این حوزه خبر داد و گفت: در مجموع صلاحیت 8 داوطلب این حوزه انتخابیه احراز نشده و سه نفر نیز ردصلاحیت شدند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...