نسخه چاپی

حساب ویژه دشمن برای آرای بانوان

سیده فاطمه فخر

برگزاری انتخابات با حضور گسترده و آزادانه مردم در هر کشور نشانه استقلال و بالندگی و پشتیبانی مردم از نظام حاکم و موجب سرافرازی و اعتبار کشور می‌شود.

در کشور ما با پیروزی انقلاب اسلامی که با رهبری‌های داهیانه حضرت امام(ره) و حضور و جانفشانی و پایداری مردم به پیروزی رسید به طور متوسط در هر سال یک انتخابات برگزار شده و در هر دوره مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان با احساس آزادی و یقین به تاثیرگذاری بر سرنوشت و مقدرات جامعه انقلابی خود و به عنوان یک وظیفه دینیف ملی و اجتماعی به صحنه انتخابات گام نهاده‌اند.

مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود فرمودند هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد استحکام و اعتبار نظام و کشور بیشتر می‌شود چرا که نظام متکی بر عواطف و خواست‌ها و انتخاب مردم است.

زنان نیز به عنوان نیمی از جمعیت کشور در همه مراحل شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی، حضور گسترده و پراثری داشته‌اند در حدی که حضرت امام زمان را مورد تکریم و تشویق قرار دادند و فرمودند «رحمت خدا بر شما شیردلان که به همت والای شما اسلام از قید اسارت بیگانه بیرون آمد».

زنان متعهد و متدین با پیروزی انقلاب در بستر هموار اسلام و انقلاب قرار گرفته و راه رشد و تعالی را طی نمودند و علاوه بر حفظ حریم خانواده در همه سنگرهای دینی، علمی، فرهنگی، سازندگی و سیاسی و برگزاری انتخابات حضور فعال داشته و با جان و دل در خدمت اسلام و انقلاب و تربیت نسل انقلابی بوده و هستند و با کسب انواع تخصص‌ها و مدیریت‌های مختلف و حضور در صحنه‌های اجتماعی، با مسائل و مشکلات آشنایی کامل به دست آورده‌اند و توانایی آن را دارند که با تیزبینی خاص بانوان مطالبات واقعی و ملزومات خدمات‌رسانی به جامعه به خصوص جامعه زنان را مورد دقت قرار داده و به حل و فصل آن بپردازند. در باور حضرت امام(ره) زنان نقش مهم و حساسی در دنیای جامعه اسلامی دارند و باید در مقدرات اساسی مملکت دخالت داشته باشند همانطوری که در پیروزی نهضت اسلامی نقش داشته‌اند.

زنان در انتخابات حضور 50 درصد دارند و شاید با تاثیرگذاری روی خانواده و فرزندان بیش از 50 درصد نقش داشته باشند.

بنابر این شایسته است که زنان متعهد و کارآمد و با تجربه و موثر در ارتقاء جامعه زنان حضور بیشتری در بین نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز داشته باشند.

در زمان فعلی که دشمنان قسم خورده اسلام و نظام جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی‌های کلان و اختصاص بودجه گزاف کشور ما را مورد تهاجم، به خصوص تهاجم فرهنگی قرار داده و با جنگ نرم و استفاده از ابزارهای رسانه‌ای زیرساخت‌های فرهنگ و ایمان ایرانیان به خصوص زنان و جوانان را مورد تعرض قرار داده‌اند و عده‌ای هم در داخل کشور با آنان هماهنگ شده و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسللامی و خبرگان رهبری برای جلب آراء زنان و دختران جوان شعارهای فریبنده و مطالبات غیرضروری را برای زنان مطرح نمایند و ادعای حل همه مشکلات جامعه زنان رادارند، حضور بیشتر زنان متخصص و متدین و دردآشنا و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیش از پیش در مجلس شورای اسلامی ضروری به نظر می‌رسد.

تا علاوه بر پذیرش مسئولیت نمایندگی مردم به طور خاص به مسائل فرهنگی و اقتصادی و اصلاح امور زنان و خانواده و سامان بخشیدن به امور زنان بی سرپرست و بدسرپرست و امثال آن بپردازند و با رعایت موازین اسلامی و آگاه ساختن زنان از حقوق و وظایف اجتماعی و خانوادگی، بستر مناسبی برای احقاق حقوق حقّه زنان فراهم نمایند تا با بهره‌مندی از ظرفیت و توان زنان و علاقه و ایثار ایشان در راه دین و انقلاب که تا به حال شاهد آن بوده‌ایم، با استحکام بیشتر درم قابل دسیسه‌ها و تهاجم فرهنگی و نابسامانی‌های اخلاقی، خانوادگی و سیاسی مقابله نموده و بیش از پیش موفق شویم.

۱۳۹۴/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...