نسخه چاپی

مزدوران بحرینی برای كمك به عربستان وارد یمن شدند

منابع محلی استان عدن امروز دوشنبه از ورود گروه دیگری از نظامیان بحرینی در چارچوب ائتلاف تجاوز به یمن به سركردگی عربستان به شهر عدن یمن خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری شبوه پرس، این منابع افزودند: نظامیان بحرینی مجهز به تانک ها وخودروهای نظامی امروز دوشنبه وارد بندر الزیت در استان عدن شدند.
یک منبع در بندر الزیت گفت: نظامیان بحرینی مجهز به تجهیزات نظامی برای کمک وپیوستن به دیگر مزدوران عربستانی در عدن وارد این بندر شدند.
پیش از این نیز 300 نظامی بحرینی مجهز به زره پوش وخودروهای نظامی پیشرفته در نیمه نوامبر ( آبان) گذشته برای کمک به مزدوران عربستانی وارد عدن شدند.
عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

۱۳۹۴/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...