نسخه چاپی

فریدون آسرایی:

«شب كوك» را با برنامه‌های ماهواره مقایسه نكنید!

خواننده موسیقی پاپ كشورمان معتقد است مخاطبان داخل كشور نباید برگزاری مسابقات خوانندگی داخل كشور را با مسابقه های مشابه در شبكه های فارسی زبان خارج از كشور مقایسه كنند.

به گزارش نما فریدون آسرایی که این روزها در مسابقه خوانندگی «شب کوک» شبکه «نسیم» به عنوان داور حضور دارد به انتقادهایی درباره مشابهت این برنامه با برنامه‌های ماهواره‌ای وجود دارد گفت: به اعتقاد من وسعت دیدگاه و نظر مردم نسبت به این برنامه و یا هر برنامه ای دیگر که با محوریت خوانندگی تهیه و تولید می شود باید بیش از اینها باشد. یعنی اینکه اگر حتی قرار است مقایسه ای انجام گیرد این مقایسه باید بدون واسطه با همان برنامه های جهانی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: اگر بنا این است که مخاطب ما را با برنامه های جهانی در حوزه مسابقات خوانندگی مقایسه کند بهتر است که ما را با همان نمونه‌ای اصلی مقایسه کنند ولی نمی دانم چرا ما را با چند کانال فارسی زبان خارج از کشور که آنها هم تقلیدگران برنامه های جهانی هستند، مقایسه می کنند. ما مورد حمایت هفتاد میلیون ایرانی هستیم بنابراین خواننده هایی که در مسابقه های داخلی انتخاب می شوند اصلا قابل مقایسه با مخاطبان آن سوی آب ها نیستند. من معتقدم خوانندگان ایرانی که در شبکه های فارسی زبان انتخاب می شوند مخاطبانی نزدیک به سه تا چهار میلیون نفر دارند که جمعیت آنچنانی در مقایسه با جمعیت کشور ما نیست.

این خواننده پاپ بیان کرد: برنامه ای خوبی مانند مسابقه «شب کوک» وجود دارد که صداهای شنیده نشده موسیقی پاپ را دور هم جمع کرده تا این هنرمندان را به مخاطب معرفی کند. این خوانندگان به طور حتم در برنامه ما می توانند دیده و به راهی که دوست دارند هدایت شوند. وقتی شما بپرسید چه هنجارهایی در اجتماع می تواند در برابر ناهنجاری ها به جوانان ما کمک کند پاسخ من این است که هنر و ورزش مهم ترین رکن است.

آسرایی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تجربه داوری در مسابقه «شب کوک» گفت: بنده در حد توانایی خودم نظر می دهم و از آنجا که مانند یک دندانپزشک تجربی می مانم، با استفاده از تجربه ۲۵ ساله ام نظرات خودم را می دهم حالا شاید گاهی وقت ها خیلی هم صحیح نباشد. امیدوارم بعد از ما هیات داوران بهتری وارد ماجرا شوند و در راهی قدم بردارند که به طور حتم کیفیت حرف اول را می زند.

وی درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی اش نیز توضیح داد: نهم بهمن ماه تازه ترین کنسرت موسیقی‌ام برگزار می شود و بعد از آن تور کنسرت های تهران و شهرستان را تا پایان سال دارم. البته فعلا هم برنامه مشترک دیگری با خواننده ای ندارم.

۱۳۹۴/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...