نسخه چاپی

مخالفت آقاتهرانی با تغییر مجری انتخابات

عکس خبري -مخالفت آقاتهراني با تغيير مجري انتخابات

دبیركل جبهه پایداری می​گوید: تغییر قانون انتخابات و بازنگری در مورد مجری آن، زیر سوال بردن تجربه 30 ساله درباره برگزاری انتخابات است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا با طرح شدن مجدد موضوع برگزاری انتخابات توسط یک نهاد فرا قوه ای، بار دیگر طیف های مختلف به بیان دیدگاه های خود در این زمینه می پردازند. اصلاح طلبان از جمله موافقان برگزاری انتخابات با این مکانیزم هستند اما در میان اصولگرایان تفاوت هایی دیده می شود و اگر طیف میانه در اصولگرایان موافق این ایده هستند، اعضای جبهه پایداری روی خوشی به این ایده ندارند.

آقاتهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برخی مباحث در خصوص تغییر قانون انتخابات و بازنگری در مورد مجری برگزاری انتخابات گفت که نمی‌توان تجربه موفق 30 ساله برگزاری انتخابات توسط دولت را زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه موضوع تغییر احتمالی مجری برگزاری انتخابات نیز باید به صورت کارشناسانه مورد بررسی قرار گیرد، افزود: دولت تاکنون در مورد برگزاری انتخابات موفق بوده و اگر کسی بخواهد که کارهایی که تاکنون در این زمینه انجام شده را زیر سوال ببرد نادرست است چرا که 30 سال است در کشور انتخابات برگزار شده است.

آقا تهرانی در پایان تاکید کرد که ممکن است بتوان برای بهتر برگزار کردن انتخابات در قانون جامع انتخابات پیش‌بینی‌هایی انجام داد.

گفتنی است طی هفته گذشته، وزیر کشور، معاون سیاسی این وزارتخانه و میرتاج الدینی معاون رئیس جمهور نیز با این موضوع مخالفت کرده و برگزاری انتخابات از سوی نهاد دیگری را مداخله در امور دیگر قوا خوانده بودند.

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...