نسخه چاپی

عابديني:

عابدینی: مطمئن باشید به پرسپولیس می روم

عکس خبري -عابديني: مطمئن باشيد به پرسپوليس مي روم ؛

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از قطعی شدن مذاكراتش با سه بازیكن جدید خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از قطعی شدن مذاکراتش با سه بازیکن جدید خبر داد و گفت: «از چند روز گذشته با سه بازیکن مذاکراتی داشتیم که تقریبا به قطعیت رسیده است. ما قصد داریم داوود حقی را جذب کنیم و مهرداد اولادی را نیز از پرسپولیس به صورت قرضی به خدمت بگیریم. همچنین چون محمد آبشک، پای خود را عمل کرده است ناچاریم نامش را از فهرست خارج کنیم و به جای او هادی سهرابی را جذب کنیم.»

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا با شارژ مالی باشگاه، می‌توان شاهد بازی‌های بهتری از داماش ببود؟ گفت: «بازیکنان ما با وجود مشکلات مالی شدید، تمام توان خود را در بازی‌ها صرف می‌کردند و این یعنی روح حرفه‌ای به تیم دمیده شده است. در چنین شرایطی شارژ مالی تنها آرامش خاطری به بازیکن و خانواده‌اش می‌دهد، ولی بازیکنان کماکان مانند گذشته با تمام توان خود بازی می‌کنند. بازیکن حرفه‌ای یا به زمین نمی‌رود و یا اگر رفت تمام توانش را خرج می‌کند.»



پس از انتشار شایعه خداحافظی عابدینی از داماش، بلافاصله بحث حضور وی در پرسپولیس مطرح شد. عابدینی در این رابطه گفت: «مطمئن باشید که قطعا این کار را خواهم کرد! اگر به هر دلیلی در داماش نمانم حتما به پرسپولیس می روم، چون دوست دارم رویانیان و مجموعه پرسپولیس که زحمات زیادی کشیده‌اند، موفق شوند. اگر کاری برای پرسپولیس از دستم بر بیاید، حتما انجام می‌دهم. البته این حرف من در شرایط فعلی است و اگر روزی احساس کنم که نمی‌توانم کمکی به پرسپولیس کنم خود را سر بار این باشگاه نخواهم کرد. امروز احساس می‌کنم که می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم، ولی از سوی دیگر به مالکان داماش هم تعهد اخلاقی داده‌ام که چند ماه در این باشگاه بمانم. هر چند مالکان جدید از من خواستند که برای همیشه در داماش بمانم، اما من از آنها خواسته‌ام که کسی را کنار من بگذارند تا به تدریج کارها را به او انتقال دهم.»

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...