نسخه چاپی

یك اشتباه دوباره المپیك را از فوتبال ایران نگیرد؟

مقررات رقابت‌های فوتبال انتخابی المپیك به صراحت تاكید دارد كه صعود تیم‌ها به مرحله حذفی در حالت برابری امتیازها را بازی رودررو مشخص می‌كند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، تیم فوتبال امید ایران امشب در سومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک، به مصاف چین می‌رود. تیم ایران در بازی نخست خود با نتیجه 2 بر صفر سوریه را از پیش‌رو برداشت و در دیدار دوم با نتیجه 2 بر یک برابر قطر شکست خورد. چین حریف امشب ایران نیز در دو بازی ابتدایی خود با نتایج مشابه 3 بر یک برابر قطر و سوریه شکست خورد.

در حالی که امروز سرپرست تیم امید ایران اعلام کرده بر اساس قوانینی که پیش از رقابت‌ها در اختیار تیم‌ها قرار گرفته در حالت مساوی بودن امتیاز تیم‌ها، تفاضل گل برای صعود تیم‌ها به مرحله حذفی ملاک خواهد بود، اما بند 16 قوانین فنی رقابت‌ها تاکید می‌کند در صورت تساوی امتیازی تیم‌ها، ابتدا نتایج رودررو مورد بررسی قرار می‌گیرد تا چهره تیم‌های صعود کننده مشخص شود.

این بند از قوانین مسابقه‌ها تاکید دارد در صورتی که بازی‌های رودررو هم نتواند چهره تیم‌های صعود کننده را مشخص کند، آنگاه در مرحله بعد تفاضل گل ملاک خواهد بود و در مرحله بعد تعداد گل زده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۴/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...