نسخه چاپی

جباری به در بسته خورد!

عکس خبري -جباري به در بسته خورد!

البته خروج نام جباری از لیست 18 نفره استقلال پیش از بازی با سایپا شایعاتی را به همراه داشت كه از آن جمله دلخوری ژنرال از جباری عنوان شد كه یك منبع آگاه در تیم استقلال این شایعه را تكذیب كرد و گفت:«جباری روز سه شنبه (روز قبل از بازی) از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست تیم را در اردوی شبانه روزی همراهی كند، اما او در تمرین روز پنج شنبه با سلامت كامل حضور یافت و كنار سایرین تمرین كرد.»

سال هاست که مجتبی جباری در صدد خروج از لیگ ایران به قصد بازی در آن سوی آب ها یا کوه هاست! این امیدواری اما هر بار به دلیلی بی سرانجام مانده تا او همچنان در تهران و اهواز و سایر نقاط این مملکت با آن "زانوهای حساسش" دنبال توپ بدود.

از اوایل هفته پیش بود که در مورد پیشنهاد جدید مجتبی، اخباری در محافل ورزشی منتشر شد مبنی بر اینکه او این بار به جای فرانسه( المپیک مارسی) و ترکیه (ترابوزان اسپور) از لیگ قطر پیشنهادی دندان گیر دریافت کرده است.

این موضوع خیلی زود با واکنش مدیرعامل استقلال در برنامه 90 مواجه شد و در پی آن شنیده شد که قلعه نویی هم در همان برنامه (دوشنبه شب گذشته) مخالفت خود را با این که فوتبالیست های ایران در آستانه جام جهانی به کشورهای حوزه خلیج فارس بروند، اعلام کرد. با این همه شنیده شد که جباری دست از تلاش برای جلب رضایت استقلالی ها نکشیده و گفته حاضر است برای رسیدن به 2 میلیارد و 400 میلیون تومان تیم الخریطیات قطر خودش 700 میلیون تومان پول قرارداد این فصلش را بابت دریافت رضایتنامه بپردازد!

روز گذشته اما یکی از ارکان کادر فنی اسقلال در گفت و گو با «ورزش ایرانی» در این خصوص گفت:«این که یک بازیکن با تیمی قرارداد بسته و انگشت بزند و آن را امضا کند اما به محض دریافت پیشنهاد مالی بالا هوس کند راهی یک تیم دیگر شود در عالم حرفه ای فوتبال جایی ندارد و امیر قلعه نویی هم که روی این بازیکن حساب باز کرده قطعا با جدایی جباری موافقت نخواهد کرد.»

البته خروج نام جباری از لیست 18 نفره استقلال پیش از بازی با سایپا شایعاتی را به همراه داشت که از آن جمله دلخوری ژنرال از جباری عنوان شد که یک منبع آگاه در تیم استقلال این شایعه را تکذیب کرد و گفت:«جباری روز سه شنبه (روز قبل از بازی) از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست تیم را در اردوی شبانه روزی همراهی کند، اما او در تمرین روز پنج شنبه با سلامت کامل حضور یافت و کنار سایرین تمرین کرد.»

از باشگاه استقلال همچنین خبر می رسد که مسوولان آن در مورد جباری تصمیمی غیر از مخالفت با خواسته او در مورد جدایی ندارند چرا که فتح اله زاده ثابت کرده در این قبیل شرایط بیش از هر چیز خود را با سیاست های سرمربی تیمش همسو می کند تا در آینده جای عذر و بهانه ای برای عدم کسب نتایج دلخواهش وجود نداشته باشد.

با این حساب جباری بار دیگر اسیر همان طلسمی شد که سالهاست گرفتارش شده است. بازیکنی که بی شک مستحق تر از خیلی از لژیونرهای فوتبال ایران برای دریافت دستمزد های آنچنانی به دلار یا یورو بوده اما یا زانو هایش مانع انتقالش شده و یا اخلاق منحصر به فردش در مواجهه با باشگاه، ،مدیر عامل یا سرمربیان استقلال!

جباری با این وضعیت یک فصل دیگر هم باید قید دلارهای تا نخورده اعراب را بزند و در زمین های ناهموار ایران پاس های ارزشمندش را برای فورواردهای استقلال ارسال کند!!!

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...