نسخه چاپی

رئیس دادسرای نظامی ناحیه شاهرود:

ارائه مدارك ناقص یكی از دلایل اطاله دادرسی است

اسماعیل‌پور گفت: عدم تكمیل پرونده و ارائه مدارك ناقص و عدم تحقیق از گواهان، مطلعین و غیره در برخی پرونده‌ها از موجبات اطاله دادرسی است.

به گزارش نما به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، اسماعیل پور، در جلسه هم‌اندیشی با موضوع جلوگیری از اطاله دادرسی با بیان مصادیقی از پرونده‌ها و گزارش‌های ارسالی یگان‌ها که منجر به اطاله دادرسی شده، گفت: عدم تکمیل پرونده و ارائه مدارک ناقص و عدم تحقیق از گواهان، مطلعین و غیره در برخی پرونده‌ها از موجبات اطاله دادرسی است.

وی با بیان اینکه تنظیم گزارش اولیه جهت تسریع در رسیدگی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: مسئولان قضایی و بازرسی که این وظیفه را به عهده‌دارند می‌بایست در این زمینه دقت لازم و کافی را مبذول کنند.

اسماعیل‌پور ادامه داد: چنانچه یگان از اعاده برگ جلب و اخطاریه در خصوص متهمان به دادسرا به دلیل عدم حضور متهم یا فرار مجدد وی خودداری نماید این امر موجب اطاله دادرسی می‌شود.

جلسه هم‌اندیشی با موضوع جلوگیری از اطاله دادرسی با حضور روسای دوایر قضایی و بازرسی یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان‌های شاهرود و میامی به میزبانی دادسرای نظامی شاهرود برگزار شد.

۱۳۹۴/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...