نسخه چاپی

آقای ایوبی از شما بعید است!

فرهاد مهدوی

کارگاه تخصصی هنر سینما و ویدئو با حضور سینما گران فرانسوی در حالی در شیراز برگزار می شود که تلاش های فرانسه برای سیطره ماسونها بر ساختارهای فکری جوانان یکی از برنامه های مهم فرهنگی و از برنامه های جنگ نرم این کشور است.

به گزارش پایگاه بصیرت، این کارگاه تخصصی با موضوع «خلاقیت در هنر سینما و ویدئو» و «ویدئوآرت و سینما تجربی با حضور شارلوت هوبر و مائل لومه ازفرانسه در سالن غزل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز برگزار می شود. دراین کارگاه تخصصی آشنایی فیلم سازان و هنرمندان فارسی با شیوه های نوین خلاقیت در هنر سینما و ساخت فیلم آموزش داده می شود. خانم هوبر مدرس هنرهای تصویری و هنرمفهومی در دانشگاه سوربن فرانسه است و آقای لومه نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته سینماست که تجربه همکاری با سینماگران مطرح کشور فرانسه و ساخت فیلم را دارد مدرس این دوره هستند. اگر چه امروزه سینمای آمریکا و به طور کل هالیوود (Hollywood) یکه تاز این میدان است، اما فرانسه با سابقه ی روشنفکری، به عنوان پایگاه اصلی سینماگران منورالفکر در جهان قلمداد می شود؛ به این جهت می طلبد. به واقع بن مایه های سینمای فرانسه که امروز در توسط جریان رسمی این کشور در حال تعلیم و آموزش به هنر جویان کشورمان است، در راستای مقتضیات روز فرانسه و شرایط حاکم بر غرب معاصر است. مقتضیاتی کاملا بومی که مبتنی بر ارزش ها و اصول کشور فرانسه و بالاتر از آن اومانیسم است و هر ساله توسط جشنواره های گوناگون فرانسوی به جهانیان به ویژه کشورهای غیر غربی و در حال توسعه حقنه می شود و در این میان متولیان امور در برخی از کشورها نیز با تأسی از این بن مایه و شیفتگی، سعی در معادل سازی آن در فضای فرهنگی و هنری خاستگاه مدیریتی داشته و با ذوق زدگی هر چه تمام اقدام به پذیرش سیستم مند این حقنه در ماهیت سینمای کشور خود نموده اند. شایان ذکر است غرب و بخصوص فرانسه همواره به دنبال تشکیل گروه های فراماسونری در جهان بوده است که اهداف آنان را دنبال نمایند.جای تعجب است مسئولین فرهنگی و معاون سینمایی وزارت ارشاد که سالها در فرانسه حضور داشته چگونه نسبت به پیشینه استعماری این جریان نفوذ بی خبر بوده و آنها را به ایران دعوت کرده است.آقای ایوبی از شما بعید است که رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه بوده باشید و نسبت به نفوذ این فراماسونها بی خبر باشید.شما باید بیش از همه بدانید که فراماسونری به عنوان یك تشكیل سیاسی – لیبرالی كه در خدمت اغراض قدرت طلبانه ی سرمایه داران غربی قرار دارد،به شدت از اسطوره ها و برخی مفاهیم سوداگرانه و زرسالارانه ی یهودیت تحریف شده متأثر و ملهم است و بر این اساس،ماسونیسم بر پایه ی نحوی الحاد پنهان و شرك آشكار آمیخته با نژادپرستی یهودی پدید آمده است.

فراماسونری در ایران از تشكل های ذی نفوذ و پیچیده و خطرناكی بوده كه در مسیر اغراض استعمار و امپریالیسم حركت كرده است و در نهادهای حكومتی دوران قاجار (از اواسط قاجاریه به بعد) و به ویژه حكومت پهلوی و نیز نهادها و مراكز مطبوعاتی و فرهنگی و هنری ایران سلطه ی تام و تمام داشته است. حضور فعال و خطرناك،اما بسیار پنهانی آن در بسیاری از قلمروهای فرهنگی و مطبوعاتی و هنری،در سال های پس از انقلاب نیز تا حدود زیادی وجود داشته و یا قوت گرفته است. تشكل ها و جریان ها و مطبوعات و افراد وابسته به فراماسونری یا متمایل به آن از لحاظ فكری در هیأتی كاملاً پنهان كارانه و نهان روشانه و منافقانه مروّج ایده ها و شعارهای لیبرالی و جاده صاف كن بازگشت سلطه ی سرمایه داری در ایران پس از انقلاب بوده و هستند و طیف پیچیده و نفوذی و پنهان كار فراماسونری پشت صحنه و كارگردان و نیز منبع اصلی تغذیه ی مالی و تبلیغاتی تهاجم فرهنی – سیاسی علیه انقلاب و آرمان های اسلامی و معنوی در یك دهه ی گذشته بوده است. از خطر حركت های بسیار نهان روشانه و منافقانه ی فراماسونری علیه تفكر اسلامی و انقلاب دینی و آرمان های معنوی آن و به منظور استحاله و نهایتاً براندازی انقلاب،به هیچ روی نباید غافل شد.

۱۳۹۴/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...