نسخه چاپی

مدافع وولفسبورگ به نوریچ پیوست

انتقال مدافع سوئیسی وولفسبورگ به نورویچ انگلستان نهایی شد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، باشگاه وولفسبورگ آلمان بر سر انتقال تیم کلوزه در ازای مبلغ یازده میلیون یورو با نورویچ سیتی انگلستان به توافق رسید. هر دو باشگاه لحظاتی پیش این خبر را تایید کردند. کلوزه هم در توئیتر خود نوشت:" بازی کردن در لیگ برتر جزیره رویای همیشگی من بود و حالا نورویچ این فرصت را در اختیارم می‌گذارد."
کلاوس آلوفس ،قائم مقام وولفسبورگ، تیمی که این مدافع 27 ساله را در دور رفت فصل جاری بوندسلیگا تنها در هشت بازی آن هم به عنوان بازیکن تعویضی بازی داد، درمورد این ترانسفر گفت:" به موجب شرایطی که ماه‌های گذشته وجود داشت، در جریان گمانه‌زنی‌های متعددی راجع به تمایل کلوزه به جدایی از تیممان بودیم. از اینرو پس از آنکه پیشنهادی جدی دریافت کردیم، با او به صحبت نشستیم، خواسته‌هایش را شنیدیم و در نهایت رضایت‌نامه‌اش را صادر کردیم."
در ادامه "بیلد" ادعا کرد وولفسبورگ برای پر کردن جای خالی این بازیکن، قصد دارد سعاد کولاسنیچ از شالکه را که هفت میلیون قیمت دارد به خدمت بگیرد. او دوست صمیمی جولیان دراکسلر که تابستان اخیر از شالکه راهی نیدرزاکسن شد هم هست که این مسئله موجب شده شایعاتی مبنی بر ترغیبش از سوی دراکسلر برای ترک شالکه هم به گوش برسد.

۱۳۹۴/۱۰/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...