نسخه چاپی

نامه پورمختار به قالیباف در طی شكایت اهالی منطقه حكیمیه

رئیس كمیسیون اصل ۹۰گفت: طی دو هفته گذشته به قالیباف نامه نوشتم و از وی خواستار شدم كه به صورت مكتوب پاسخ های شفاهی كه به من داده است را بدهد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با شهادت اهالی حکیمیه به کمیسیون اصل 90 در خصوص کمپ بازپروری معتادان در این منطقه گفت: اهالی منطقه حکیمیه به کمیسیون اصل 90 در خصوص کمپ بازپروری معتادان نامه ای را نوشتند و من با آقای قالیباف در این خصوص تلفنی صحبت کردم و ایشان در پاسخ به من گفتند به هیچ عنوان این مرکز یک کمپ ترک اعتیاد نیست بلکه مرکز آموزش و کارآفرینی است و بحث بازپروری معتادان مطرح نمی باشد و مهارت های کارآفرینی در این مرکز برای افراد عادی یعنی افراد معتاد در اینجا حضور ندارند و اینجا کمپ نیست.

وی در ادامه به نامه کمیسیون به قالیباف اشاره کرد و گفت: طی دو هفته گذشته به قالیباف نامه نوشتم و از وی خواستار شدم که به صورت مکتوب پاسخ های شفاهی که به من داده است را بدهد.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: اگر چه نگاه ما به معتاد نگاه مجرمانه نیست ولی معتاد بیمار است و بیماری وی مسری و خطرناک است و ما کسانی را که ترک کرده اند معتاد نمی دانیم و دیگر افرادی که ترک کرده اند در کمپ حضور نمی یابند و باید در جامعه زندگی کنند و کمپ برای معتادان است و افراد ترک کرده باید دور از مراکز تجمع جمعیتی ساکن شوند و ارتباطشان با این کمپ ها قطع شود تا مبادا به آن ها بار دیگر مواد برسد و معتادان نباید در بیرون باشند و جوانان ما را درگیر این بلا کنند.

پورمختار اشاره کرد: امیدوارم این مرکز مرکز کارآفرینی و حرفه آموزی باشد نه برای معتادان بلکه برای هر کسی که دوست دارد کارآفرینی را بیاموزد و همه افراد عادی می توانند در این مکان ها حضور یابند.

وی در خاتمه بیان داشت: قصد بازدید از این کمپ را دارم اما هنوز فرصت نکردم از این مرکز بازدید کنم.

۱۳۹۴/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...