نسخه چاپی

در پی افزایش انتقادها صورت گرفت؛

تجدیدنظر دولت در قراردادهای جدید نفتی

افزایش انتقادات به مدل جدید قراردادهای نفتی موجب شد تا دولت طی اطلاعیه‌ای از صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه‌ها دعوت كند نظرات تفصیلی خود را درباره مصوبه دولت با موضوع شرایط عمومی ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز ارائه دهند.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، دفتر هیئت دولت در اطلاعیه‌ای از صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه‌ها دعوت کرد نظرات تفصیلی خود را درباره مصوبه دولت با موضوع شرایط عمومی ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز ارائه دهند.

در اطلاعیه دفتر هیئت دولت آمده است: پس از ابلاغ و انتشار مصوبه هیئت وزیران در جلسه مورخ 8 مهر 1394 درباره شرایط عمومی ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز برخی از صاحب‌نظران، متخصصان و اساتید دانشگاه‌ها به‌شکل‌های مختلف در فضای رسانه‌ای کشور، نظرات و نقدهای فنی و حقوقی را درباره این مصوبه ارایه دادند.

در ادامه این اطلاعیه می‌افزاید: دفتر هیئت دولت با سپاس و قدردانی از صاحب‌نظران منتقد، از همه این افراد دعوت می‌کند نظرات تفصیلی خود را برای بررسی، جمع‌بندی و انتقال به هیئت دولت به‌صورت کتبی تا تاریخ 5 بهمن 1394 از طریق پست الکترونیک به‌نشانی gov.office@iripo.ir به این دفتر ارسال کنند.

به گزارش تسنیم، انتشار این اطلاعیه در حالیست که پیش از این بیژن نامدار زنگنه؛ وزیر نفت نقدهای واردشده به مدل جدید قراردادهای نفتی از سوی کارشناسان و مدیران نفتی را فحاشی خوانده بود.

۱۳۹۴/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...