نسخه چاپی

قلعه نویی در كوزه افتاد ؟!

عکس خبري -قلعه نويي در کوزه افتاد ؟!

امیر قلعه نویی كه به تعبیر منتقدانش استاد بازی های روانی است، در نشست خبری پس از بازی تاكید كرد تشویق فرهاد مجیدی برایش اهمیتی نداشته است

در زمانی که صمد مرفاوی و پرویز مظلومی هدایت استقلال را برعهده داشتند، فریاد اعتراض هواداران با اسم رمز امیر قلعه نویی برای این دو مربی کابوس وحشتناکی را ساخته بود اما بالاخره نوبت به قلعه نویی هم رسید تا تشویق های معنادار فرهاد مجیدی برای وی تبدیل به کابوس گردد.
در سال های گذشته هواداران استقلالی‌ها فقط یک نام را برای اعتراض به عملکرد مربیان به کار می بردند که کسی جز امیر قلعه نویی نبود و از این رو صمد مرفاوی و پرویز مظلومی در روزهایی که هدایت استقلال را برعهده داشتند، همواره این دغدغه را با خود داشتند که در صورت نتیجه نگرفتن تیم، فریاد امیر قلعه نویی را از سکوها بشنوند.
ولی قلعه نویی در همه سال هایی که سرمربیگری استقلال را برعهده داشت، هیچ گاه با چنین جوی روبرو نشده بود اما نقش تاثیر گذار او در استقلالی نشدن فرهاد مجیدی، باعث شد تا پس از اولین باخت خانگی آبی پوشان هواداران این تیم با با اسم رمز فرهاد مجیدی واکنش شدیدی را نسبت به باخت تیمشان نشان بدهند.
مجیدی از نگاه هواداران آبی محبوب ‌ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال است و کنار گذاشتنش از سوی قلعه‌نویی باعث شده تا هوداران این گونه اعتراض خود را به سرمربی تیمشان نشان بدهند، به خصوص فریاد اعتراض فرهاد مجیدی زمانی بیشتر می شد که نکونام پاس اشتباهی می داد.
با این حال امیر قلعه نویی که به تعبیر منتقدانش استاد بازی های روانی است، در نشست خبری پس از بازی تاکید کرد تشویق فرهاد مجیدی برایش اهمیتی نداشته است.
بدون تردید تشویق های معنا دار فرهاد مجیدی از سوی هواداران استقلال کابوس وحشتناکی برای قلعه نویی در طول فصل خواهد بود و تجربه تلخ حمید استیلی برای ژنرال درحال تکرار خواهد بود.

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...