نسخه چاپی

جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد خواستار شد

اعزام نیروهای داوطلب برای نجات مردم میانمار

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با صدور بیانیه‌ای درباره فجایع میانمار تاكید كرد: از محضر مقام معظم رهبری استدعا دارد جهت اعزام نیروهای داوطلب برای نجات مردم مظلوم میانمار دستور لازم را صادر فرمایند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، متن بيانيه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد تهران جنوب به شرح ذيل است:

بسمه تعالی

« بِأیِّ ذَنبٍ قُتِلَت... »

جای تعجب است که در قرن ظهور علم و تکنولوژی و تلاش همگان برای متمدن جلوه دادن افکار نئونازیستی که مورد نکوهش همه آزادگان جهان بوده است، باردیگر، و این بار در بخشی از جهان نمود پیدا کرده که مهد عواطف و احساسات است. تصاویر دهشتناک مسلمانان مظلوم، بی‌دفاع و غریب میانمار ، به قدری جانسوز و جانکاه است که انسان جسارت آن را میابد که فریاد وا محمدا، وا علیا و وا اسلاما سر داده و این ضایعه جانسوز و جان گداز را به حضرت ولیعصر ( ارواحنا فداه ) تسلیت عرض کند.

کشتار وحشیانه مسلمانان بی‌دفاع میانمار، صرفا به اتهام تسلیم در برابر خداوند متعال و شهادت به وحدانیت او، تداعی‌کننده تفکرات قرون وسطایی در عصر حاضر است. طی هفته‌های اخیر اخبارکشتار بیرحمانه مردم مسلمان میانمار در حاشیه تحولات سوریه این زنگ خطر را برای همه آزادگان جهان به صدا درآورد که همه شرافت انسانیت در حال بربادرفتن است و شیطان و شیطانیان در پوستین انسان دو پا ظهور کرده و قصد انتقام گیری از او را دارد.

مدعیان دروغین حقوق بشر در سایه هیاهوی رسانه‌ای در خصوص تحولات سوریه و حمایت تمام قد و همه‌جانبه از مزدوران و تروریست‌هایی که از اردن، لیبی، عربستان و قطر به خدمت گرفته‌اند، قصد پاکسازی بومی و نژادی در کشور میانمار را دارند. لذا در همین جا ضمن تسلیت مجدد به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و نائب بر حقش، حضرت امام سید علی خامنه ای (مدظله العالی)، اعلام می‌دارد:

1- دانشجویان مسلمان و آزاده ایران ضمن محکوم‌نمودن این عمل شنیع به دقت تحولات این کشور را در نظر داشته و از محضر مقام معظم رهبری استدعا دارد جهت اعزام نیروهای داوطلب برای نجات مردم مظلوم میانمار دستور لازم را صادر فرمایند. به دولت میانمار شدیداً اخطار می‌نماید در صورت ادامه این نسل کشی وحشیانه مسئولیت عواقب و نتایج آن بر عهده آن دولت سفاک است.

2- همچنین از وزارت محترم امور خارجه انتظار می‌رود جهت تدبیر تصحیح، سریع و درخور، اقدامات لازم را به عمل آورد.

3- همچنین از رسانه ملی تقاضا دارد در تمامی شبکه‌ها به ویژه شبکه‌های فرا مرزی، اخبار این جنایت وحشیانه را منعکس نموده و افکار همگان را در جریان این نسل‌کشی بی‌سابقه قرار دهد.

4- از همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف ایران تقاضا دارد تا در جهت کمک‌های انسان دوستانه به مردم مسلمان میانمار از هیچ تلاشی مضایقه ننمایند.

توفیق و سلامتی مقام معظم رهبری و تعجیل در فرج حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) و سربلندی مردم شریف ایران و آزادی همه مسلمانان از چنگال ظالمان جهان را خواستاریم .

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...