نسخه چاپی

هیچ ارتشی حتی امریكا قادر به ایستادگی در برابر انقلاب اسلامی نیست

فرمانده كل سپاه گفت: هیچ ارتشی حتی ارتش امریكا قادر به ایستادگی و مقاومت در برابر نهضت انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش نما، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در ششمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» که صبح امروز در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد، با بیان اینکه قیام در راه خدا یک تکلیف الهی است، اظهار داشت: امام میفرماید خدا به امت اسلامی نصیحتی کرده که اگر همه گوش کنند، نصرت الهی نصیبشان میشود و آن این است که قیام کنید در راه خدا چه گروهی و چه انفرادی.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه امروز شاهد بزرگی انقلاب اسلامی و اثرات آن در منطقه هستیم، افزود: از خدا می‌خواهیم اقدامات موثری در مقاومت اسلامی و امتداد آن داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه همچنین با بیان اینکه هر سال شاهد یک نصرت در جبهه های مختلف انقلاب اسلامی هستیم، گفت: ملت ما در دفاع مقدس هیچ ضعفی در برابر دشمن از خود نشان نداد و در برابر فشار دشمن تسلیم نشد تا دشمن از این نبرد نتیجه عکس بگیرد.

وی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی بود که ریشه های انقلاب محکم و زمینه های صدور آن ایجاد شد.

جعفری یادآور شد: در همان مقطع، اسراییل غاصب بدنبال تصرف نیل تا فرات بود و بعد از قطعنامه 598 بلافاصله به لبنان حمله کرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مقاومت لبنان از انقلاب اسلامی الگوگیری کرد، افزود: چند سال بیشتر طول نکشید که با مقاومتی که در لبنان شکل گرفت، صهیونیستها جنوب لبنان را رها و عقب نشینی مفتضحانه‌ای کردند.



وی ادامه داد: برای همین بود که دشمنان کانون انقلاب اسلامی و ملت ایران را در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هدف حملات مختلف قرار دادند اما نتیجه ای نگرفتند و این موضوع شکستهایی را برای ایادی دشمن بدنبال داشت.

جعفری اظهار داشت: وقتی شیطان بزرگ دید نمیتواند کاری کند، دست به نقشه دیگری زد و حادثه 11 سپتامبر را راه انداخت تا به کشورهای منطقه و بعد از آن به ایران حمله کند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدنبال ایجاد حاکمیت خودشان در عراق بودند، گفت: اما نتیجه برعکس شد و بجای صدام، حکومت طرفدار و همراه انقلاب اسلامی در عراق شکل گرفت لذا توطئه های زیادی بزای از بین بردن این حکومت کردند اما عاقبت مجبور به ترک عراق شدند.

وی ادامه داد: 6سال طول کشید تا حلقه محاصره نظامی ایران را شکل دادند تا جمهوری اسلامی را بترسانند اما نتیجه نگرفتند و برای همین بر توظئه های داخلی متمرکز شدند.

جعفری تاکید کرد: هیچ ارتشی حتی ارتش امریکا قادر به ایستادگی و مقاومت در برابر نهضت انقلاب اسلامی نیست.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: آنها سیاستهای خبیث انگلیسی را پیش گرفتند و در داخل کشورهای اسلامی اختلاف افکنی کردند تا از ظرفیتهای اسلامی علیه انقلاب اسلامی استفاده کنند و نقش عربستان صهیونیست که از صهیونیستها تندتر شده از اینجا شروع می‌شود.

وی گفت: نتیجه اولین جنگ غزه در سال 2008، شکست قاطع رژیم اشغالگر بود و این مقاومت همچنان ادامه داشت و دشمنان باید فکری برای این مقاومت می‌کردند.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه‌های داخلی علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: فتنه 88 خطرناکتر از جنگ تحمیلی و هدف آن هم نابودی انقلاب اسلامی بود که با هوشیاری و بصیرت ملت ایران به شکست کشیده شد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به برخی تلاش ها برای به انحراف کشاندن بیداری اسلامی، اظهار داشت: از اینجا نقش خیانت آل سعود و عربستان نمایان می‌شود که چه خدمتی به امریکا و اسراییل کرد تا بیداری اسلامی منحرف شود و این کار را در مسیر سرمایه گزاری در مصر و حمایت از داعش انجام داد.

وی تصریح کرد: در کشوری مثل مصر مصر بیداری اسلامیشکست خورد چون می‌خواست راه سازش با امریکا و نمایندگان آن مثل عربستان و اسراییل را بجای مقاومت اسلامی برگزیند.

جعفری ادامه داد: وقتی داعش به عراق حمله کرد و معارضین در سوریه جنگ را شروع کردند، این اقدامات با هدف از بین بزدن نظام حاکم بر سوریه به جرم همراهی با انقلاب اسلامی و عدم سازش با امریکا و اسراییل و عربستان بود.

فرمانده کل سپاه گفت: دنیای استکبار چون می‌دانست در این نبرد شکست می‌خورد، از ظرفیت های داخلی استفاده کرد و جبهة النصره و داعش را در عراق و سوریه و لیبی و یمن بوجود آوردند تا با انقلاب اسلامی مقابله کنند.

وی با بیان اینکه در مقاومت مردم عراق و سوریه و لیبی دو دستاورد بزرگ داشتیم، تصریح کرد: یکی اینکه دلهای مردم سوریه و عراق و لیبی و کشورهای مقاوم دیگر با انقلاب اسلامی یکی شد؛ اتفاقی که تا قبل از حمله داعش نیفتاده بود.

جعفری ادامه داد: امروز مردم سوریه معنقدند تنها کشوری که واقعا از آنها دفاع کرده ایران است و تنها راه نجات را هم مقاومت می‌دانند.

وی گفت: دستاورد دیگر این بود که یک نیروی عظیم بی انتهای مردمی مثل بسیج در عراق و سوریه و لیبی در برابر توطئه های درونی و بیرونی شکل گرفت که این برای بقای مقاومت و ایستادگی لازم است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: بیش از 200 هزار نیروی مردمی سازمان یافته در این کشورها شکل گرفته و این همان نیروییست که هیچ ارتشی حتی امریکا و اسراییل هم نمی‌تواند با آن مقابله کند.

جعفری یادآور شد: این دستاوردها تا آزادی فلسطین و قدس عزیز ادامه دارد و این پیروزی ها نزدیک خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز غزه با این عرض و طول بسیار کمتر از تهران و تراکم جمعیتی زیادتر از تهران، مردمی غیور و مومن دارد که در برابر رژیم سفاک و تا بن دندان مسلح صهیونیست ایستاده‌اند.

۱۳۹۴/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...