نسخه چاپی

ماجرای ربوده شدن جوان دزفولی

فرمانده نیروی انتظامی دزفول ماجرای چگونگی آزاد شدن جوان ربوده شده دزفولی را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه سه شنبه در خیابان مقاومت یک جوان دزفولی ۲۷ ساله به نام "حسن لطفی" توسط افرادی ربوده شد.

وی افزود: مطابق با اظهارات شاهدان و اطلاعات جمع آوری شده مشخص شد که آدم ربایان دو نفر و مجهز به سلاح شکاری بوده اند که پس از ربودن این جوان با خودروی سواری خود به سرعت از محل متواری شدند.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: آدم ربایان در همان شب در تماس با خانواده این جوان در قبال آزادی وی درخواست پول کردند.

الهامی با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای انتظامی و قضایی عملیات خود را آغاز کردند، گفت: با اقدامات انجام شده سرنخ هایی در این خصوص به دست آوردیم و از همان ابتدای کار عوامل زحمت کش نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و دادستانی شهرستان به پشتوانه تجهیزات این اقدام را لحظه به لحظه رصد کردیم.

وی با اشاره به اینکه با این اقدامات نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شهرستان توانستیم عرصه را بر آدم رباها تنگ کنیم، افزود: در نهایت امروز در حالی که مبلغ مورد نیاز این آدم رباها را نیز جمع آوری کرده و به موقعیت نزدیک شده بودیم، این افراد جوان ربوده شده را در کنار باغی در صفی آباد رها کرده و گریختند. ضمن اینکه از قبل محل آنها را شناسایی کرده بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول با تأکید بر اینکه این آدم رباها که غیربومی هستند کاملا شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد، گفت: درحال حاضر جوان آزاد شده برای بیان اتفاقات رخ داده در اداره آگاهی دزفول و در کنار مسئولان نیروی انتظامی و قضایی شهرستان حضور دارد. همچنین حال عمومی وی خوب و به زودی به آغوش خانواده باز خواهد گشت.

الهامی در ادامه عنوان کرد: در این چند روز اخیر نیروهای امنیتی و قضایی شهرستان در پی اتفاق رخ داده مبنی بر قتل فرزند جوان چشم پزشک شهر توسط سارقان و نیز ربوده شدن این جوان، شریک غم خانواده این دو عزیز و ناراحتی مردم بودیم. تمامی انتقادات و اخبار کذب منتشر شده در سایت ها و فضای مجازی را به جان خریده و تحمل کردیم تا اینکه خداوند مزد زحمات و سکوت ما را داد و هم توانستیم مظنون قتل جوان ۲۴ ساله را شناسایی و دستگیر کنیم و هم اینکه با اقدامات مستمر و شبانه روزی آدم رباها را مجبور به آزادی جوان گروگان گرفته شده کنیم.

وی یادآور شد: در تمام این چند روز نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و قضایی شهرستان آرام و قرار نداشتند و حتی از استراحت خود نیز گذشتند تا این پیام را به مردم برسانند که نیروی انتظامی همیشه آگاه و هوشیار است و قاطعانه با تمام این ناامنی ها و عاملان آنها برخورد خواهد کرد. با ایمان به خداوند و با یاری دستگاه های قضایی شهرستان آنها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

شهروندان اسیر احساسات نشوند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول امنیت پایدار را ارمغان این پیگیری و اقدامات شبانه روزی نیروهای انتظامی شهرستان برشمرد و افزود: در چند روز گذشته با وقوع این حوادث متأسفانه در فضای مجازی عده ای با پیاده کردن افکار خود قصد داشتند مردم را سوار بر موج کنند تا احساس ناامنی را در دزفول بسط دهند اما سکوت کردیم تا بتوانیم در آرامش کار خود را انجام دهیم.

الهامی ادامه داد: اما حالا از شهروندان تقاضا داریم در اینگونه مواقع اسیر احساسات نشوند و به جای گوش دادن به اکاذیب آن عده مذکور، مستقیما از ما پاسخ بخواهند و مطمئن باشند که در نیروی انتظامی شهرستان با اقتدار و صادقانه مسائل را با آنها در میان خواهیم گذاشت.

وی موفقیت در دستگیری عامل قتل جوان دزفولی و آزاد شدن جوان دیگر از چنگال آدم رباها را حاصل تلاش نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و قضایی شهر و همچنین نتیجه خون شهدا برشمرد و افزود: مردم نیز برای ما و برای تداوم امنیت پایدار که تمام هدف ما است دعا کنند و نیز قول می دهیم همیشه با تمام توان با این لباس به مردم خدمت و آرامش و امنیت پایدار که حق این مردم خوب شهرستان است، را به آنها هدیه کنیم. ضمن اینکه از خبرنگاران دزفولی نیز به دلیل پیگیری های مکرر و زحماتی که این روزها با حوادث تلخ رخ داده کشیدند، قدردانی می کنیم.

۱۳۹۴/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...