نسخه چاپی

زور حزب كارگزاران به بیناد باران چربید

برخی تحلیلگران شرایط موجود در میان اصلاح طلبان را نوعی وزن كشی میان بنیاد باران و كارگزران سازندگی می دانند .

به گزار نما به نقل از مثلث‌آنلاین، در حالی که رایزنی های اصلاح طلبان برای تایید صلاحیت برخی چهره هایشان ادامه دارد اخباری در مورد اختلاف در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان منتشر شده است .

بر اساس خبری که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده آمده است :«بروز اختلافات جدی در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در روزهای اخیر جدی‌تر شده تا جایی که یکی از اعضای ارشد حزب کارگزاران سازندگی، علیه رئیس این شورا تهدید به افشاگری کرده است.»
در این خبر آمده بود : « این فرد در جلسه‌ای گفته است به زودی در این‌باره که عارف در سال ۷۶ در ستاد انتخاباتی ناطق نوری حضور داشته، دست به افشاگری خواهد زد. به گفته این عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی عارف به دلیل وجود این سوابق نمی تواند ادعای رهبری جریان اصلاحات را داشته باشد.»
همچنین این خبر افزوده بود :«شنیده شده که این تهدید پس از آن انجام شده است که عارف درباره ترکیب لیستی که نهایتا باید به نام جریان اصلاحات منتشر شود، با طیف کارگزاران شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، دچار اختلافات جدی شده است.» (متن کامل این خبر را اینجا بخوانید)اما روز گذشته محمد رضا عارف در سخنان خود مساله ای را مطرح کرده که شاید مربوط به این خبر باشد . محمد رضا عارف گفته است :«شاید انتقاداتی به ترکیب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان باشد که ما هم این اصلاحات را انجام خواهیم داد.»
گفتنی است کارگزاران سازندگی تا کنون اختلافاتش را با محمد رضا عارف پنهان نکرده است . آنها تا قبل از ماجرای اعلام تایید صلاحیت ها بارها گفته بودند که یک اصولگرا را به محمد رضا عارف برای ریاست مجلس ترجیح می دهند.
برخی تحلیلگران شرایط موجود در میان اصلاح طلبان را نوعی وزن کشی میان بنیاد باران و کارگزران سازندگی می دانند .

۱۳۹۴/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...