نسخه چاپی

كادر فنی تیم ملی در تمرین آبی‌ها

دستیاران كارلوس كی‌روش در تمرین عصر امروز استقلال شركت كردند.

در تمرين عصر امروز استقلال دستياران کي‌روش حضور يافتند و با امير قلعه‌نويي صحبت کردند. اميد نمازي، سيموئز، مارکار آقاجانيان و دن گاسپار مربيان تيم ملي فوتبال در ابتداي تمرين آبي‌پوشان حضور پيدا کردند و نظاره‌گر برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان شدند. اميد نمازي که شناخت بيشتري از بازيکنان استقلال دارد در خصوص نفرات اين تيم توضيحاتي را به کاسپار و سيموئز داد.

در حاشيه تمرين امروز آبي‌پوشان يک جوان معلول به نام سيد علي موسوي که در برنامه ماه عسل حضور پيدا کرده بود با امير قلعه‌نويي صحبت کرد. اين جوان معلول که به وسيله "مالک" از اعضاي کميته فرهنگي باشگاه استقلال به محل تمرين آمده بود، در کنار قلعه‌نويي و اکثر بازيکنان استقلال عکس يادگاري گرفت و سرمربي آبي‌پوشان نيز پيراهن شماره 12 استقلال را که متعلق به هواداران اين تيم است، به وي اهدا کرد.

قلعه‌نويي خطاب به اين جوان گفت:‌ شما مثل نعمتي هستيد که بايد در اين شرايط از شما استفاده بهينه برد. اميدوارم در اين ماه مبارک، ما و اعضاي تيم استقلال را دعا کنيد چون خداوند نگاه ويژه‌اي به شما دارد.

سيد ميثم حسيني که به تازگي گچ پايش را باز کرده، بدون مشکل در تمرين امروز حاضر شد و تمريناتش را آغاز کرد. همچنين ميلاد ميداودي که با مصدوميت جزئي با سايپا مواجه شده بود در تمرين امروز حضور داشت اما سياوش اکبرپور غايب بود.

مجتبي جباري که شايعاتي پيرامون جدايي‌اش از استقلال و پيوستن به يک تيم قطري به گوش مي‌رسد، امروز در کنار ديگر بازيکنان به تمرين پرداخت.

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...