نسخه چاپی

در گفتگو با نمایندگان خانه ملت مطرح شد :

نفوذ افراد ناصالح و كسانی كه دلشان دنبال حرف آمریكاست، ممنوع!

عکس خبري -نفوذ افراد ناصالح و کساني که دلشان دنبال حرف آمريکاست، ممنوع!

نظام ما ازموضوع ورود نفوذی ها در بخشهای مختلف كشور كم آسیب ندیده است و اگر غفلتی صورت گیرد، كم آسیب نخواهد دید.

رهبرمعظم انقلاب در بیانات اخیر خود بر بعد جدیدی از برنامه دشمن برای انتخابات پیش رو مردم را به مساله نفوذ بیگانه در بدنه نظام هشدار می دهند و می فرمایند: «مردم در باب انتخابات باید خیلی متوجه این باشند. اگر فرض کنیم عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل می جود و پایه‌ها را سست می کند و فرو می ریزد؛ مسئله‌ی نفوذ خیلی مهم است. » درحقیقت برنامه دشمن برای «نفوذ در مراکز تصمیم‌گیر یا تصمیم‌ساز نظام » به عنوان «آماج نفوذ شبکه‌ای و جریانی» یکی از اهداف بلند مدت استکبار جهانی برای استحاله انقلاب بود که از آغازین روزهای انقلاب اسلامی کلید خورد.
سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و آسیب های پیش رو اظهار داشت: نظام ما ازموضوع ورود نفوذی ها در بخشهای مختلف کشور کم آسیب ندیده است و اگر غفلتی صورت گیرد، کم آسیب نخواهد دید. در حقیقت باید سعی وتلاش خود را برای جلوگیری از ورود این افراد به جایگاه های تصمیم سازی چون مجلس داشته باشیم.
وی افزود: از طرفی هم با یک همگرایی بین دلسوزان نظام، باید افرادی متدین، متعهد، توانمند، انقلابی و مقید به اصول ومبانی ارزشهایی که اساس این انقلاب برآن نهاده و احیا شد؛ شناسایی و انتخاب کنیم. بنابراین اگر افراد را می شناسیم، می توانیم خودمان مطابق موازین مطروحه و معیارها، انتخاب کنیم؛ ولی اگر نمی شناسیم باید به کسانی که با این ارزشها و اصول مبانی معتقدند، اعتماد کنیم و به لیستی که آنها معرفی خواهند کرد، رای دهیم. به نظر می رسد اصولگرایان در انتخابات به یک تفاهم خوبی می رسند و می توانند یک لیست قابل اتکا و اعتمادی را معرفی کنند.
هاشمی در ادامه با بیان شاخصه های فرد نفوذی خاطر نشان کرد: در حقیقت کسانی که توجه و نقطه اتکا و افق نگاهشان به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی است و بیش از اینکه به فکر منافع ملی و مردم باشند به فکر تأمین منافع قدرتهای خارجی هستند؛ این شاخصه می تواند به عنوان بارزترین ویژگی و مصداق فرد نفوذی درنظر داشته باشیم.
وی افزود: بالاخره کسانی که شایستگی و لیاقت عهده دار بودن جایگاه نمایندگی راندارند، نباید به عرصه رقابت ورود پیدا می کردند، البته شناخت افراد با کفایت نیز سازوکار قانونی خاص خود را دارد. به هر روی ملت ما تابع اصول ومبانی و حفظ ارزش ها است. اگر کسی به این اصول و مبانی ارزشها مقید و متعهد نباشد و یا توانمندی حفظ این اصول را نداشته و نتواند با روحیه استکباری دشمن مقابله کند و در مقابل زر و زور و تزویر داخلی و خارجی ضعف نشان دهد؛ قاعدتا نمی تواند بر مسند تصمیم ساز کشور بنشیند و جولانگاهی برای بیگانگان در بدنه نظام فراهم کند. مردم بر اساس این شاخصه های ارزشی خود انتخاب می کنند. لذا عدم توجه به این مهم آسیب پذیری بالایی را متوجه نظام خواهد کرد.
همچنین حلیمه عالی نماینده مردم زابل و زهک دراین باره گفت: مسلم است که عنصر خودی، معتقد به ولایت مطلقه فقیه و خط رهبری است؛ خودی ها از انجام کوچکترین کارهایی که خدشه ای را متوجه نظام می شود، دوری می کند؛ اما فرد نفوذی کسی است که خود را به گونه ای نشان می دهد که کاملا موجه بوده، و منتظر بهترین فرصت برای ضربه زدن به پایه ها و ارکان نظام جمهوری اسلامی است.

۱۳۹۴/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...