نسخه چاپی

هواشناسی استان البرز پیش‌بینی كرد:

احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی

هواشناسی استان البرز آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به دلیل بارش باران و اختلال در تردد جاده‌های كوهستانی به دلیل بارش برف و یا مه غلیظ را پیش‌بینی كرد.

به گزارش نما منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر و با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: روز گذشته ورود یک سامانه بارشی نسبتاً فعال از سمت غرب کشور استان البرز را تحت تأثیر قرار داده است.

رحمانیان در ادامه تأکید کرد: امروز و فردا افزایش ابر به‌تدریج بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و در پاره‌ای مناطق استان مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز برای امروز، شنبه و فردا يكشنبه، آب‌گرفتگی معابر عمومی، سيلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به دليل بارش باران و اختلال در تردد جاده‌های كوهستانی به دليل بارش برف و يا مه غليظ را پیش‌بینی کرد.

وی در ادامه توصیه کرد: شهروندان اقدامات ايمنی به‌منظور كاهش خسارت در نظر گرفته شود و برای تردد در گذرگاه‌های كوهستانی، تجهيزات زمستانی ازجمله زنجير چرخ و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

اعلام وضعیت جوی در منطقه کوهستانی دیزین و محور چالوس

مدیرکل هواشناسی استان البرز وضعیت جوی امروز شهرستان کرج را نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و در پاره‌ای مناطق مه آلودگی را پیش‌بینی کرد.

رحمانیان دمای هوا در منطقه دیزین را منفی ۴ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: وضعیت هوا در این منطقه نیمه‌ابری همراه با بارش برف و باران خواهد بود.

وی در پایان وضعیت جوی محور چالوس را همراه با بارش باران و برف اعلام کرد و گفت: احتمال رعدوبرق مه آلودگی در این محور وجود دارد در حال حاضر ماکزیمم سرعت باد ۲۸ کیلومتر بر ساعت است.

۱۳۹۴/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...