نسخه چاپی

رضایی؛

در صورت آسیایی شدن به آندو خودرو می دهیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت كه این باشگاه به بازیكن جدید خود خودرو نداده است.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، بیت‌الله رضایی درباره شکست 3 بر 2 تیمش مقابل پرسپولیس در جام شهدا عنوان کرد: «وظیفه داشتیم که در این جام شرکت کنیم و کادر فنی از برگزاری این مسابقه راضی بود. از بازیکنان جذب شده رضایت داریم و قطعاً آنها در آینده و در لیگ برتر به ما کمک خواهند کرد.»

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تهدید به شرکت نکردن در رقابت‌های جام شهدا کرده بودید، اظهار داشت: «صحبت ما این است که چرا همه‌گونه جریمه و عوارض از ما گرفته و دو ورزشگاه بزرگ به استقلال و پرسپولیس داده می‌شود اما با ما همکاری نمی‌کنند.»

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه آیا روی صحبت و اعتراض‌تان به شهرداری است یا سازمان لیگ، تصریح کرد: «شهرداری با ما همکاری نکرد. ما که ورزشگاه نخواستیم و فقط برای محل تمرینات چند نهال از شهرداری خواسته بودیم که با ما همکاری نکردند. ما هم تیم تهرانی هستیم و باید به ما هم نگاه شود.»

رضایی در ادامه درباره هدف سایپا در لیگ پانزدهم گفت: «هدف‌مان کسب سهمیه آسیاست و سایپا پتانسیل حضور در جمع 3 تیم بالای جدول را دارد.»

وی درباره حرف‌وحدیث‌های مطرح شده درباره قرارداد آندرانیک تیموریان و اینکه به او علاوه بر پول نقد، سه خودرو داده‌اند، گفت: «از این "می‌گویندها" زیاد گفته می‌شود. حرف و حدیث در خصوص قراردادها همیشه وجود داشته و اینکه گفته می‌شود به آندو 3 عدد خودرو، علاوه بر مبلغ قرارداد داده‌ایم، صحت ندارد. ما با تیموریان توافق کردیم که در صورت آسیایی شدن سایپا، به او خودرو بدهیم.»

۱۳۹۴/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...