نسخه چاپی

دیدار وزیر ارشاد با دست‌اندركاران جشنواره فیلم فجر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سینمای ما از نقاط درخشان فرهنگ و هنر است و در دوره 10 روزه برگزاری جشنواره فیلم فجر می‌توان كارنامه سینمای ایران را بررسی كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه ای با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، محمد حیدری دبیرجشنواره فیلم فجر، بهروز غریب پور مدیر کاخ رسانه ها در جشنواره، مهتاب کرامتی مشاور هنری جشنواره و سید صادق موسوی مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از روند برپایی این رویداد سینمایی اظهار رضایت کرد.
وی در این باره گفت: حضور هنرمندانی همچون بهروز غریب پور و مهتاب کرامتی بر اعتبار جشنواره افزوده و هنر محمد حیدری به عنوان دبیر جشنواره بوده که از این هنرمندان برای برپایی جشنواره دعوت شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: شفاف سازی درباره جشنواره حائز اهمیت است و اخبار و اطلاعات جشنواره را در حد امکان در اختیار افکار عمومی قرار دهید.
جنتی تصریح کرد: باید بر کار خوب و صحیح اصرار داشت هرچند که ممکن است سلایق متفاوت باشد.
وی با بیان اینکه دعوت از هنرمندان در تصمیم سازی ها و امور اجرایی جشنواره بسیار خوب است گفت: انتشار آثار برگزیده جشنواره در ادوار مختلف و توجه به صداهای ماندگار از دیگر اقدامات خوبی است که در جشنواره به آن توجه شده است.
جنتی در ادامه یادآور شد: پرداخت منصفانه به مسائل و معضلات اجتماعی از کارکردهای مهم سینما است و فیلمسازان کشورمان به این مهم اهتمام دارند.
وی با تقدیر از تلاش های دکتر ایوبی رییس سازمان سینمایی وستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر، گفت: سینمای ما از نقاط درخشان فرهنگ و هنر است و در دوره 10 روزه برگزاری جشنواره فیلم فجر می توان کارنامه سینمای ایران را بررسی کرد.
در ابتدای این مراسم محمد حیدری دبیر جشنواره گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ارائه کرد.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 12 تا 22 بهمن به دبیری محمد حیدری برگزار می شود.

۱۳۹۴/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...