نسخه چاپی

برتری هندبال ایران برابر امارات

تیم ملی هندبال كشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا برابر امارات به پیروزی رسید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2016 فرانسه از ساعت 15:30 به وقت تهران برابر امارات به میدان رفت و با نتیجه 34 بر 32 به برتری دست یافتند.

در این دیدار دو تیم پایاپای پیش رفتند اما در اواخر نیمه دوم اماراتی‌ها موفق شدند اختلافی دو امتیازی را با ایران ایجاد کنند اما در 5 دقیقه پایانی و با حضور شاهو نصرتی در کنار سایر بازیکنان، باز هم کار به تساوی کشیده شد و در پایان مردان ایران برابر امارات به برتری دست یافتند.

سجاد استکی در این دیدار برای تیم ملی به میدان رفت و نقش موثری در عملکرد تیم ملی در برابر امارات داشت و محسن باباصفری نیز درون دروازه عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت و با دفع توپ‌های حریف قدرت عمل را در اختیار مهاجمان قرار داد.

ملی‌پوشان کشورمان با این پیروزی 6 امتیازی شدند و به عنوان تیم سوم گروه دوم باید برای کسب جایگاه پنجم آسیا و جواز حضور در جام جهانی 2016 فرانسه تلاش کنند.

ملی‌پوشان کشورمان در نخستین دیدار خود با نتیجه 26 بر 21 برابر عربستان شکست خورد، در ادامه لبنان را 31 بر 26 مغلوب کرد و در سومین دیدار چین را 36 بر 18 از پیش رو برداشت. شاگردان عرفان اسماعیلاجیچ در چهارمین دیدار خود برابر بحرین به میدان رفت و با نتیجه 27 بر 16 شکست خورد.

تیم ملی هندبال کشورمان کمتر از دو ماه پیش موفق شده بود در مسابقات انتخابی جام جهانی با صعود به فینال، به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

تیم هندبال ایران در ادوار مختلف دوازده بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافته است و بهترین عملکرد این تیم به مدال برنز در سال 2014 بازمی‌گردد. ملی‌پوشان کشورمان با کسب جایگاه سوم در این مسابقات موفق شدند برای نخستین بار به جام جهانی هندبال 2015 راه یابند. ایران در سال های 2006 تا 2008 در رده چهارم آسیا ایستاد.

۱۳۹۴/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...