نسخه چاپی

ابطلال پروانه تاكسی‌های متخلف در ارومیه

مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهرداری ارومیه از ابطلال پروانه تاكسی‌های متخلف در ارومیه خبر داد.

به گزارش نما، فخرالدین معصوم‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی ارومیه در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان در تلاش است و در این خصوص بر عملکرد تاکسی‌ها بازرسی و نظارت دارد.

وی با بیان اینکه امسال تخلف 150 راننده تاکسی در ارومیه مورد شناسایی قرار گرفته است، تصریح کرد: این رانندگان عموما در مسیرهایی غیر از مسیرهای تعیین شده اقدام به مسافرکشی می‌کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه این امر به نوبه خود زمینه ایجاد ترافیک در مسیرهای خاصی از شهر شده و در سایر مسیرها نیز شاهد کمبود تاکسی هستیم، افزود: باید رانندگان در مسیرهای مشخص شده اقدام به جابه‌جایی مسافر کنند تا با مشکل مواجه نشویم.

این مسئول از ابطال پروانه سه دستگاه تاکسی در ارومیه طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در صورت تداوم تخلف توسط رانندگان تاکسی، تاکسی رانندگان متخلف ابطال پروانه خواهد شد که در این خصوص امسال 150 تاکسی نیز به دلیل تخلف جریمه نقدی شدند.

معصوم‌زاده با اشاره به ترافیکی که تاکسی‌ها در ابتدای خیابان مدرس ارومیه ایجاد کرده‌اند، اعلام کرد: تلاش شده تا تاکسی‌ها زیر پل مدرس مورد ساماندهی قرار گیرند ولی بالا بودن حجم مسافر ایجاب می‌کند در این ایستگاه تعداد تاکسی نیز بیشتر باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه به نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت: برای آن دسته از تاکسی‌هایی که نوسازی می‌شوند 200 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

۱۳۹۴/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...