نسخه چاپی

اجلاس هوانوردی باحضور شركت‌های خارجی

یكی از بزرگترین اجلاس های هوانوردی جهان با عنوان «ایران 2016» صبح امروز(یكشنبه) با حضور بیش از 160 نماینده از 85 شركت سازنده قطعه و هواپیما از 35 كشور جهان در تهران آغاز به كار كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: یکی از بزرگترین اجلاس های هوانوردی جهان با عنوان «ایران 2016» صبح امروز(یکشنبه) با حضور بیش از 160 نماینده از 85 شرکت سازنده قطعه و هواپیما از 35 کشور جهان در تهران آغاز به کار کرد.

ایجاد ارتباط مستقیم شرکت های ایرانی با صاحبان صنایع هواپیماسازی و فرودگاهی و سرمایه گذاران حوزه هوانوردی جهان، با توجه به اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها، از مهم ترین اهداف برگزاری این اجلاس است.

اجلاس یادشده، یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت حمل ونقل هوایی کشور است که در عالی ترین سطح مدیران و مقام های ارشد شرکت های فعال در حوزه هوانوردی جهان به میزبانی جمهوری اسلامی ایران امروز و فردا برگزار می شود.

در این اجلاس، شرکت های معتبر جهانی در بخش های مختلف طراحی، ساخت هواپیما، تولید قطعات هواپیما، شرکت های هواپیمایی، مدیریت ترافیک هوایی، آژانس های بزرگ مسافرتی جهان، فعالان عرصه صنعت لیزینگ بیمه هواپیما و تجهیزات ناوبری و فرودگاهی، تعمیر و نگهداری و فناوری اطلاعات و گردشگری در جهان حضور فعال دارند.

اجلاس هوانوردی ایران 2016 توسط مرکز هوانوردی کاپا یکی از بزرگ ترین و معتبرترین موسسه های تحقیق و توسعه هوانوردی جهان و با همکاری شرکت فرودگاه های کشور و سازمان هواپیمایی کشوری برگزار می شود.

کاپا یک مرکز معتبر مشاوره و تحلیل اطلاعات هوانوردی جهان است که با در اختیار داشتن پایگاه داده های مهم این صنعت در حوزه های متعدد حمل و نقل هوایی به سرمایه گذاران و مدیران این صنعت مشاوره های تخصصی ارائه می دهد.

۱۳۹۴/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...