نسخه چاپی

تشكر تابش از عملكرد اقتصادی دولت

عکس خبري -تشکر تابش از عملکرد اقتصادي دولت

نماینده اردكان در مجلس با تشكر از دولت به خاطر تمهیداتی كه در شرایط فعلی اندیشیده است، گفت: گزارش وزرا در جلسه غیرعلنی روز چهارشنبه حاكی از تلاش آنها برای مقابله با تحریم‌هاست.


به گزارش نما به نقل از فارس،‌ محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در اخطاری با استناد به اصل 53 قانون اساسی، اظهار داشت: طبق قانون همه دریافت‌های دولت در حساب‌های خزانه‌داری کل کشور متمرکز شده و همه پرداخت‌ها به موجب قانون انجام می‌شود.

وی افزود: از دولت به خاطر تمهیداتی که در شرایط سخت فعلی اندیشید تا مردم با چالش مواجه نشوند، متشکرم ولی در برخی موارد می‌شد اداره کشور سنجیده‌تر انجام شود.

تابش ادامه داد: انصافا باید اذعان کرد که اداره کشور در شرایط کنونی کار سختی است و گزارش وزرا در جلسه غیر علنی روز چهارشنبه مجلس حاکی از تلاش آنها برای مقابله با تحریم‌هاست اما مطلبی که باید نگران باشیم، دورزدن برخی قوانین به بهانه گذر از تحریم‌هاست در حالی که رهبر معظم انقلاب همواره بر قانونگرایی تاکید دارند.

نماینده اردکان در مجلس بر همین اساس یادآور شد: در حال حاضر طبق اصل 176 قانون اساسی، ستاد تدابیر ویژه برای مقابله با تحریم‌ها تشکیل شده که این ستاد می‌تواند دستگاه‌ها را با یکدیگر هماهنگ کند اما نمی‌تواند امور فرا قانونی را هدایت کند.

محمدرضا تابش در خاتمه با بیان اینکه مشی رهبر انقلاب نیز این نیست که حکم حکومتی دهد مگر در مواقع ضروری، گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم از مسئولین بخواهد در این شرایط حساس، اگر نیازی به تغییر و اصلاح قوانین است، آن را به مجلس اعلام کند.

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...