نسخه چاپی

محمدپور به المپیك ‌می‌رسد؟

رییس فدراسیون پزشكی ورزشی درباره وضعیت سعید محمدپور، و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ 105 كیلوگرم برای حضور در المپیك، گفت: به دلیل پارگی رباط آرنج محمد‌پور در حال‌ حاضر سلامتی وی مهم‌تر‌ از حضور در المپیك است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، دکتر غلامرضا نوروزی در‌ رابطه با وضعیت سعید محمدپور و این که آیا دست وی نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر، اظها‌ر کرد: طی نشستی که در این هفته‌ با کمیسیون پزشکی که متشکل از بهترین متخصصان فوق تخصصی دست خواهد بود تصمیم نهایی راجع‌ به وضعیت آرنج آسیب‌دیده محمدپور که دچار پارگی رباط است، گرفته خواهد شد. البته چون رباط آرنج وی دچار پارگی‌ شده است به احتمال 90 درصد نیاز به عمل جراحی دارد، اما به‌ هر‌ حال هنوز روند درمانش معلوم نیست و نظر نهایی را باید متخصصان دست بدهند.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: البته محمدپور در حال‌ حاضر تمرینات سبک خود را شروع کرده، اما این که بتواند در مسابقات مهم شرکت کند، این امکان میسر نیست.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این پرسش که چرا زمان مصدومیت آرنج دست محمدپور، تشخیص درست توسط پزشکان داده نشده است، گفت: وی بعد از مصدومیت زمانی که به دکتر مراجعه کرده، چون دستش متورم شده بود، در وهله نخست نتیجه‌ MRI چیزی را مشخص نکرده بود، اما بعد از دو هفته‌ در مرحله MRI دوم پزشک به وی گفته که دستش نیاز به عمل جراحی دارد، اما محمدپور چون قضیه را جدی نگرفته، روند درمانش تا حدودی طولانی شده است. از سوی دیگر چون من خودم در آن زمان نبودم، تصور می‌کنم تا حدودی به وضعیت محمدپور از سوی کمیته‌ پزشکی و فدراسیون پزشکی ورزشی توجه زیادی نشده است که خودش هم بی تقصیر نیست.

نوروزی در پایان پیرامون این پرسش که آیا امیدی برای رسیدن محمدپور به المپیک وجود دارد یا خیر، خاطر‌ نشان کرد: با توجه به این که زمان کمی تا المپیک باقی‌ مانده است و عمل محمدپور نیز حساس است بعید می‌دانم به المپیک برسد. ضمن این که سلامتی ورزشکار و بازگشت به زندگی عادی به نظر من مهم‌تر‌ از حضور در المپیک است. ما وظیفه داریم به این ورزشکار ملی و زحمتکش که چندین تن وزنه می‌زند کمک کنیم تا هر‌ چه‌ سریع‌تر سلامتی خود را به دست آورد

۱۳۹۴/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...