نسخه چاپی

بيماري هاي لاعلاج و مرگ زودرس اعضاي منافقين

علت مرگ زودرس اعضای منافقین

عکس خبري -  علت مرگ زودرس اعضاي منافقين

علت بالا بودن آمار سرطان و سكته ، ناشی از فشارهای عصبی و روحی است كه از ناحیه سران سازمان به اعضا و در طول سالیان دراز به آنان وارد شده است.


مريم سنجابي عضو سابق شوراي مركزي منافقين در خصوص اخبار منتشر شده طي هفته هاي اخير در مورد مرگ و مير اعضاي سازمان منافقين در اشرف و ليبرتي در گفت وگو با پايگاه اطلاع رساني »نداي حقيقت« گفت: علت بالا بودن آمار سرطان و سكته در جامعه 3 هزار نفري سازمان، ناشي از فشارهاي عصبي و روحي است كه از ناحيه سران سازمان به اعضا و در طول ساليان دراز به آنان وارد شده است.

وي افزود: سران فرقه عليرغم اطلاع دقيق از نوع بيماري اعضاي خود، از اعزام و مداواي آنها در بيمارستان هاي عراقي جلوگيري مي كنند.

عضو سابق شوراي مركزي منافقين ادامه داد: طي يكي، دو سال گذشته بيش از 40 الي 50 نفر مبتلا به سرطان، سكته و بيماري هاي لاعلاج ديگر شده و فوت كرده اند.

سنجابي با اشاره به اينكه ساليان متمادي زندگي در شرايط سخت عراق و اردوگاه اشرف و در آب و هواي بياباني و آفتاب 50درجه با حداقل امكانات رفاهي جز اين نمي توانست ارمغاني براي اعضا داشته باشد، گفت: اين در حالي است كه مسعود و مريم رجوي در بهترين ويلاها و خانه ها در عراق يا فرانسه زندگي مي كنند و هزينه زندگيشان با شاهان و سلاطين هم تراز است.

وي با بيان اينكه رجوي اعتقاد به قانون ديالكتيك و تكامل دارد كه بر اساس آن حيوانات پست تر، قرباني حيوانات تكامل يافته تر مي شوند، خاطرنشان كرد: تز مسعود رجوي براي انسانها نيز همين گونه است. به همين دليل مريم رجوي بارها در سخنراني هايش مي گفت اگر همه مجاهدين هم كشته شوند باكي نيست و فقط مسعود زنده بماند كافي است

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...