نسخه چاپی

حضور داوران بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر در خانه هنرمندان ایران

داوران بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر برای تماشای نمایش آنسفالیت در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران حاضر شدند.

به گزارش نما به نقل از برنا، دکتر مسعود دلخواه، دکتر فریندخت زاهدی، جرزی لمون آبه، الگ لووسکی و اشتفان اشمید به عنوان داوران نمایش‌های شرکت کننده در بخش مسابقه تئاتر بین‌الملل سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر یک‌شنبه 4 بهمن برای تماشای نمایش آنسفالیت در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران حاضر شدند.

پیش از تماشای نمایش، هیات داوران بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر با «علیرضا غفاری» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل خانه هنرمندان ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمانه «الگ لووسکی» نمایشنامه نویس و منتقد تئاتر، عضو هیات رییسه مرکز استیج روسیه، مدیر برنامه جشنواره بین المللی «شهرهای کوچک » مسکو روسیه،‌ عضو هیات موسس و هیات انتخاب جشنواره « ماسک طلایی » با اشاره به امکانات و وضعیت تئاتر در روسیه گفت: در کل فدراسیون روسیه نزدیک به پنج هزار سالن تئاتر وجود دارد. از این میان تنها هشت سالن تئاتر دولتی و مدیران آن از سوی وزارت فرهنگ روسیه انتخاب می‌شوند. سایر سالن ها در اختیار بخش خصوصی است که در هر منطقه یک سالن تئاتر وجود دارد.

وی در ادامه افزود: کوچکترین سالن تئاتر / اپرا در روسیه 150 کارمند دارد، در مجموع 150 تا 170 هزار کارمند در سالن های تئاتر در کل فدراسیون روسیه مشغول به فعالیت هستند.

۱۳۹۴/۱۱/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...