نسخه چاپی

افزایش مالیات در شرایط ركود باعث تعطیلی كسب و كار شده است

عضو كمیسیون اصل نود مجلس گفت: افزایش غیرقابل تحمل مالیات در شرایط ركودی كشور باعث شده است كه كسب و كار فعالان اقتصادی در آستانه تعطیلی قرار بگیرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، داوود محمدی نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس، در جلسه علنی امروز خانه ملت و در نطق میان دستور با بیان اینکه در آستانه سال جدید فشار گرانی و کاهش قدرت خرید مردم مشاهده می‌شود، اظهار داشت: افزایش غیرقابل تحمل مالیات در شرایط رکودی کشور باعث شده است که کسب و کار بسیاری از فعالان اقتصادی در آستانه تعطیلی باشد؛ اینها مشکلاتی است که مردم انتظار دارند دولت و همه قوا برای حل آنها اهتمام ویژه کنند و همه ما نیز در برابر این دردها مسئول هستیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: اکنون که با تدبیر و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، صبر مردم و درایت دولت و وزارت امور خارجه، برجام به فرجام رسید، حالا وظیفه سنگینی بر عهده تیم اقتصادی دولت است که با تدوین یک برنامه زمانی منظم و قابل اندازه‌گیری، زمینه بهبود وضعیت آحاد جامعه را به نحو ملموس فراهم کنند.

محمدی تاکید کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات فعلی، تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تقویت سرمایه و تولیدات داخلی است.

وی با اشاره به رشد ۱۳ درصدی بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لایحه بودجه سال آینده، گفت: بر این اساس انتظار می‌رود نسبت به گسترش فعالیت‌های فرهنگی که زیربنای تمام فعالیت‌ها هستند، اقدام شود.

محمدی گفت: همچنین با توجه به افزایش ۵۴ درصدی بودجه وزارت ورزش و جوانان، انتظار می‌رود نسبت به افزایش سرانه‌ فضاهای ورزشی به ویژه برای بانوان اقدام جدی شود.

۱۳۹۴/۱۱/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...