نسخه چاپی

فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از ....؟

پیش‌فروش اینترنتی نخستین سری بلیت قطارهای نوروزی برای محورهای آذربایجان، شمالغرب و شمال، ساعت 19 امروز آغز می شود.

به گزارش نما به نقل از برنا، طرح نوروزی قطارهای مسافری به مدت 20 روز از 25 اسفند تا 15 فروردین تعریف می‌شود و فروش بلیت‌های این طرح 5 ،6 و 7 بهمن ماه اینترنتی و روزهای 6،7 و 8 بهمن از طریق سامانه یکپارچه فروش بلیت راه‌آهن و دفاتر فروش بلیت انجام خواهد شد.
پیش فروش بلیت اینترنتی برای محورهای آذربایجان -شمالغرب -شمال و قطارهای کمربندی این محورها از امروز ساعت 19 به نشانی www.rai.ir و پیش فروش بلیت از طریق سامانه یکپارچه و دفاتر فروش فردا - سه شنبه - ساعت 7 صبح آغاز می‌شود.

در دور دوم پیش فروش اینترنتی بلیت قطار در محورهای جنوب - جنوب شرق شامل بندرعباس، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز و زاهدان و همچنین قطارهای کمربندی این محورها از از روز سه شنبه ساعت19 و پیش فروش بلیت این محورها از طریق دفاتر فروش و سامانه یکپارچه از روز چهارشنبه 7 بهمن ساعت 7 صبح آغاز خواهد شد.

پیش فروش دور سوم و آخر بلیت قطارهای نوروزی که پرترافیک‌ترین مسیرها را شامل می‌شود، برای محور خراسان شامل تهران- مشهد ،تهران- شاهرود،تهران-سمنان،سمنان - مشهد،شاهرود - مشهد، نیشابور - مشهد، تهران- نیشابور، تهران-خواف، تهران-طبس، آزادور - مشهد،طبس -مشهد، سرخس -مشهد و بالعکس نیز از روز 8 بهمن از ساعت 7 صبح از طریق دفاتر فروش و سامانه یکپارچه آغاز خواهد شد.

پیش‌فروش اینترنتی این محور نیز از 7 بهمن ساعت 19 انجام می‌شود.

معاون مسافری شرکت راه‌آهن ، ظرفیت صندلی درایام نوروز را 92 هزار و 285 صندلی به صورت روزانه و یک میلیون و 845 هزار و 700صندلی در همه مسیرها و در طول 20 روز ایام نوروزی اعلام کرده است.

ظرفیت صندلی ایجادشده در نوروز 95 نسبت به سال قبل 5 درصد کاهش دارد.

این کاهش ظرفیت به منظور بازسازی و نوسازی واگن‌های مسافری حدود صد واگن درجه 2 و قدیمی شرکت‌های حمل ونقل مسافری از سیر خارج و جایگزین کردن تعدادی واگن درجه یک 4تخته لوکس و قطارهای 5 ستاره در نورورز 95 در این مسیرها به منظور افزایش کیفیت سرویس های مسافری ریلی است.

۱۳۹۴/۱۱/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...