نسخه چاپی

ائتلاف گروه‌های مقاومت فلسطین خواستار شد

ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین از تمامی گروه ها خواست تا به مسئولیت تاریخی خود عمل كرده و سریعا مرجعیت و فرماندهی ملی یكپارچه برای انتفاضه مردمی تشكیل دهند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری المنار، ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین از تمامی گروه ها خواست تا یک مرجعیت و فرماندهی ملی یکپارچه برای انتفاضه مردمی با مشارکت همه گروه ها و هیئت های ملی حامی گزینه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر تشکیل داده و از ایجاد کمیته های محلی و مردمی در شهرها، روستاها و اردوگاه ها حمایت بعمل آورند تا تمامی زمینه های حمایت و پشتیبانی از حرکت های مردمی و جوانان با هدف تشدید درگیری ها با نیروهای اشغالگر و مقابله با جنایت ها و شهرک سازی رژیم صهیونیستی فراهم شود.

این ائتلاف همچنین از گروه های فلسطینی خواست تا تمام توان خود را برای فعالیت های انتفاضه و تقویت مقاومت با استفاده از همه ابزارها متمرکز کنند.

ائتلاف مذکور بر ضرورت اتخاذ اقدامات سریع برای پایان دادن به دودستگی ها و افزایش گفت وگوهای داخلی برای اتحاد مواضع فلسطینی در حمایت از انتفاضه و نیز پایبندی به حقوق ملی ثابت ملت فلسطین و در رأس آن حق بازگشت آوارگان به سرزمین و مایملک خود، مقابله با هر گونه تلاش های مربوط به حذف حق بازگشت آوارگان و تلاش برای آزادی اسرا و بازداشت شدگان در زندان های رژیم صهیونیستی و رفع محاصره ظالمانه غزه تاکید کرد.

۱۳۹۴/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...