نسخه چاپی

صهیونیستها بدنبال كاهش اثرگذاری سپاه در منطقه‬

عکس خبري -صهيونيستها بدنبال کاهش اثرگذاري سپاه در منطقه?

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان انقلاب با آگاهی از نقش و اثرگذاری سپاه مدت هاست كه اتهام زنی به فرماندهان سپاه را در دستور كار خود قرار دادند تا به باور نادرست شان سپاه را تضعیف كنند.

سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با افکارنیوز ضمن محكوم كردن اقدام كشورهاي عضو همكاري خليج فارس در قدرداني از كشور يمن براي كشف شبكه جاسوسي ايران و اتهام زني به فرماندهان سپاه در اين رابطه گفت: دشمنان انقلاب با آگاهي از نقش و اثرگذاري سپاه مدت هاست كه اتهام زني به فرماندهان سپاه را در دستور كار خود قرار دادند تا به باور نادرست شان سپاه را تضعيف كنند.

سيد حسين نقوي حسيني با بيان اينكه دشمنان انقلاب اسلامي اثرگذاري سپاه را درك مي كنند، اظهارداشت: سپاه به عنوان محور حفظ نظام جمهوري اسلامي به خوبي نقش و وظايف اش را اجرايي مي كند كه اين خود عاملي براي تلاش دشمنان در تضعيف كردن چهره سپاه است.

وي در ادامه خدشه دار كردن چهره و جايگاه نظام در عرصه بين المللي را سياست آمريكا و رژيم اشغالگر قدس عنوان و خاطرنشان كرد: اين سیاست را به خوبي مي توان در اقدام اخير كشورهاي عضو همكاري خليج فارس در تقدير از يمن آن هم به خاطر اتهام واهي كشف شبكه جاسوسی ایرانی مشاهده كرد.

اين عضو هيات رييسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: نمونه ديگر سياست آمريكا و صهيونست را مي توان در اتهام زني به ايران در دست داشتن در انفجار اتوبوس گردشگران اسرائيلي در بلغارستان ديد، تمامي اين اتهامات با اين هدف مطرح مي شود كه منزلت جمهوري اسلامي در عرصه بين المللي خدشه دار شود.

نقوي حسيني در توضيح هدف ديگر دشمنان از اين گونه اتهام زني ها گفت: زيرسوال بردن كشوري و زدن انگ مداخله گري در عمليات تروريستي و مسائلي از اين دست زمينه حمله و تهاجم نظامي و زورگويي عليه آن كشور را در افكار عمومي دنيا آماده مي كند؛ اين همان هدفي است كه دشمنان دنبال مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: قصد اين كشورها از اتهام زني به ايران مخدوش كردن چهره ايران در بين كشورهاي تازه انقلاب كرده مطابق با الگوي بيداري اسلامي است تا بعد از آن الگوي حكومت داري خود را در اين كشورها دنبال كنند؛ اتفاقي كه در صورت وقوع تنها انقلاب هاي منطقه را به انحراف خواهد کشاند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این اظهارات برای به انحراف کشاندن انقلاب های مردمی منطقه مطرح می شود و کسانی که چنین مسائلی را بیان می کنند می خواهند نشان بدهند این انقلابها با مداخله کشورهای خارجی صورت می گیرد.

سید حسین نقوی حسینی تاکید کرد: این قبیل اتهامات به منظور منحرف کردن انقلاب های مردمی منطقه از اهداف اصلی آن وارد می شود و تنها آمریکا و رژیم صهیونیستی از این اتهام افکنی ها سود می برند.

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...