نسخه چاپی

۳ نماینده: ظریف از عربستان شكایت كند

بذرپاش، نقوی حسینی و ضرغام صادقی در تذكر كتبی مشترك به وزیر امور خارجه، خواستار پیگیری جدی‌تر فاجعه منا و حادثه فرودگاه جده از طریق شكایت از عربستان سعودی شدند.

به گزارش نما، بذرپاش، نقوی حسینی و ضرغام صادقی در تذکر کتبی مشترک به وزیر امور خارجه، خواستار پیگیری جدی‌تر فاجعه منا و حادثه فرودگاه جده از طریق شکایت از عربستان سعودی شدند.

در پایان جلسه علنی امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

بر این اساس کمال علیپور خنکداری نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی، خواستار توضیح علت فعالیت مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با تعداد محدودی از پیمانکاران و نیز بی‌توجهی به سوانح راه‌های اصلی استان و شهرستان قائمشهر شد.

علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور نمایندگان مردم تهران و ارومیه نیز در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، بر لزوم جلوگیری از واردات میوه تا زمان فروش کامل محصولات داخلی تاکید کردند.

حلیمه عالی نماینده مردم زابل نیز در تذکر به وزیر آموزش و پرورش، خواستار توضیح علت عدم تجهیز مدارس منطقه سیستان به وسایل گرمایشی و سرمایشی شد.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در تذکر مشترک به وزیر امور خارجه، خواستار پیگیری حقوقی فاجعه منا به ویژه در خصوص بازماندگان این حادثه و نیز پیگیری حادثه فرودگاه جده، از طریق شکایت از عربستان در مجامع بین‌المللی شدند.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین همچنین در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور، خواستار توضیح درباره علت استفاده از ادبیات خاص در جمع استانداران که باعث سوءظن مهندسی انتخابات توسط دولت می‌شود، شدند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان و عطاءالله سلطانی صبور نماینده مردم رزن همچنین در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور، بر لزوم واقعی‌ کردن قیمت خرید تضمینی محصول سیب‌زمینی تاکید کردند.

حسین نجابت و الیاس نادران نمایندگان تهران به همراه رحیم زارع نماینده آباده، حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان، اسماعیل جلیلی نماینده مسجد سلیمان و عطاءالله سطانی صبور نماینده رزن، در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور، خواستار اخذ امتیاز متقابل در قبال ارائه بازار به شرکت‌های فرانسوی شدند.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار تعیین تکلیف سریعتر سپرده‌گذاران صندوق اعتباری ثامن‌الحجج (ع) شد.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در تذکر به رئیس‌جمهور، بر لزوم تعیین تکلیف بازنشستگان صندوق فولاد تاکید کرد.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در تذکر کتبی به وزیر نفت، خواستار توضیح درباره علت عدم برکناری مدیرعامل شرکت ملی نفت با وجود محکومیت وی به انفصال از خدمات دولتی شد.

سید محمود نقویان دیگر نماینده مردم تهران نیز در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، خواستار توضیح علت اصرار وی بر ایجاد مسیر هوایی مستقیم با آمریکا شد.

نبویان همچنین در تذکر به وزیر امور خارجه خواستار توضیح وی درباره علت مذاکره با شیطان بزرگ (آمریکا) در غیر موضوع هسته‌ای شد.

این نماینده تهران همچنین در تذکر به رئیس‌جمهور، از وی خواست تا درباره علت حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه تئاتر و در کنار یکی از سران فتنه توضیح دهد.

منبع: مهر

۱۳۹۴/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...