نسخه چاپی

برنامه بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان تغییر كرد

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: درخواست اماراتی‌ها برای برگزاری بازی در كشوری بی‌طرف رد شد.

به گزارش نما،علیرضا اسدی پس از برگزاری نشست صبح امروز کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: طی دو روز گذشته بحث های فشرده و متعددی با مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته مسابقات انجام دادیم و به ادعاهای مطرح شده توسط عربستان و امارات پاسخ دادیم.

وی افزود: در واقع بحث اساسی ما عدم دخالت مسائل سیاسی در فوتبال آسیا و جهان بود و با تکیه بر کلیه دیدگاه های موجود و نظراتی که توسط کشورهای مقابل مطرح می شد، بحث های خود را مطرح و اعلام کردیم، همانطور که همه بر آن اذعان دارند ایران کشور امنی است و توانایی تامین امنیت و برگزاری مسابقات را به راحتی دارد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: شب گذشته و پس از برگزاری نشست روز نخست پیشنهاد جدید خود را که در هیچکدام از نامه ها و دستور جلسات AFC وجود نداشت را ارائه کردیم و از صبح امروز نیز به منظور بررسی های بیشتر در خصوص موضوعات مطروحه، وارد نشست شدیم و با تکیه بر موضوعات پیشین، پیشنهاد جدید ما که شب گذشته ارائه شده بود در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار دادیم که مورد پذیرش اعضای جلسه قرار گرفت و مقرر شد طی بررسی های بیشتر توسط مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا، ارائه شود.

اسدی خاطرنشان کرد: پس از ارائه پیشنهاد ما مقرر شد در رده تیم های ملی و بازی های رسمی همه تیم ها مانند گذشته رفتار شده و همه کشورها با حفظ حق میزبانی مسابقات خود را برگزار کنند. ضمن اینکه ادعا و درخواست کشور امارات مبنی بر برگزاری بازیهای باشگاهی و ملی آن در کشوری بی طرف رد و قرار شد حق میزبانی برای تیم های ملی و باشگاهای دو کشور محفوظ بماند. ضمن اینکه برنامه بازیهای باشگاهی دو ایران و عربستان تغییر خواهد کرد و مسابقات چهار گروهی که نمایندگان ایران و عربستان سعودی در آن حضور دارند اصلاح خواهد شد تا زمان کافی برای انجام ارزیابی‌های لازم در خصوص شرایط میزبانی نمایندگان دو کشور فراهم شود و پس از آن در خصوص نحوه برگزاری مسابقات تصمیم گیری خواهد شد.

۱۳۹۴/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...