نسخه چاپی

اعتراض نوری و حجاریان به خاتمی

عکس خبري -اعتراض نوري و حجاريان به خاتمي

نوری با اشاره به خاتمی می‌گوید: رهبری جریان اصلاحات باید فردی شجاع باشد، چرا كه آدم ترسو و محافظه كار نمی‌تواند نقش رهبری جریان را بازی كند.


به گزارش نما، روزنامه جوان در خبری نوشت: عبدالله نوری در نشست اخیر خود با اعضای کارگزاران و تعدادی از چهره‌های اصلاح‌طلب، ضمن تاکید بر رورت تشکیل اتاق فکر اصلاح‌طلبان، عملکرد خاتمی را مورد انتقاد قرار داده و گفته است: رهبری جریان اصلاحات باید فردی شجاع باشد، چرا که آدم ترسو و محافظه کار نمی‌تواند نقش رهبری جریان را بازی کند.

در این جلسه که سعید حجاریان هم یکی از مدعوین ویژه آن بود، او نیز ضمن تایید سخنان عبدالله نوری درباره خاتمی اظهار داشته که ما باید از خاتمی بپرسیم شما که می‌گفتید باید انتخابات مجلس نهم را تحریم کنیم چرا رفتید و به صورت مخفیانه رای دادید؟

تئوریسین دیروز اصلاحات در ادامه افزوده است: اصلاحاتی که پرچمدارش یک نفر باشد، چنین آسیب‌هایی هم دارد.

برخی از مصوبات این جلسه عبارت است از:

1ـ اداره جریان اصلاحات به صورت شورایی باشد.
2ـ نباید جنبش سبز را از اصلاحات جدا بدانیم.
3ـ سعی کنیم اصولگرایان ریزش کرده را جذب اصلاحات کنیم.
4ـ مواظب رزش از درون خودمان هم باشیم.

به گزارش مشرق، این خبر هنگامی منتشر می‌شود که اخیراً تعدادی از اصلاح‌طلبان هوادار خاتمی از بروز فعالیت طیف‌های جدید در جریان اصلاحات ابراز نگرانی کرده‌اند.

این در حالی است که نکته اساسی در فعالیت این روزهای اصلاح‌طلبان آن است که تمام آنها با وجود آنکه در ظاهر از اختلاف و چالش نظری با یکدیگر سخن می‌گویند اما به نظر می‌رسد در راهبردهای خود از نسخه‌هایی مشترک استفاده می‌کنند.

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...