نسخه چاپی

آرزوی خاتمی برای آزادی سران فتنه

عکس خبري -آرزوي خاتمي براي آزادي سران فتنه

خاتمی از آزادی موسوی و كروبی با كلمه "آرزو" یاد كرد و افزود: آقای خاتمی می گفت كه نشانه هایی از تحقق این آرزو را می بیند كه امیدوار است درست باشد.


به گزارش نما به نقل از قاصد، محمدحسین کروبی در صفحه شخصی خود با اشاره به دیدار هفته گذشته خود با محمد خاتمی، نوشت: اول از همه آقای خاتمی سلام گرمی به آقای کروبی رساند و گفت که آرزوی اصلی اش آزادی همه زندانیان سیاسی به خصوص آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد است.



وی از آزادی موسوی و کروبی با کلمه "آرزو" یاد کرد و افزود: آقای خاتمی می گفت که نشانه هایی از تحقق این آرزو را می بیند که امیدوار است درست باشد.



محمد حسین کروبی تصریح کرد: آقای خاتمی البته تاکید داشت که دغدغه ی اصلی او آزادی زندانیان سیاسی و رفع حبس آقایان کروبی و موسوی است و نه انتخابات ریاست جمهوری! و تنها در موقعیتی که این آزادی ها تامین شده باشد می توان در باره ی ورود به انتخابات ریاست جمهوری بحث و گفتگو کرد!



وی در بخش دیگری از روایتش از این دیدار خاطرنشان کرد: باید درباره موضوع اتاق فکر و نیز مساله انتخابات که آیا صحیح است وارد صحنه انتخابات شد، یا نه، و در صورت شرکت چطور وارد شد، باید نطرات آقایان کروبی و موسوی را حتما دریافت و آنها را لحاظ کنیم!



گفتنی است صاحب نظران سیاسی بارها تاکید کرده اند که محمد خاتمی همچنان با سران فتنه کاملا همسو است و به همین جهت تا اصلاح طلبان برائت خود را از فتنه گران رسما و به صورت شفاف اعلام نکنند، و پایبندی خود به قانون را به اثبات نرسانند، امکان ورود مجدد آنان به انتخابات ریاست جمهوری مقدور نیست چرا که هیچ تضمینی وجود ندارد که آنان همانند سال ۸۸ ادعاها و اقدامات غیرقانونی خود را تکرار نکنند.

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...