نسخه چاپی

بارش برف و باران درجاده ۱۱استان

رئیس پلیس مركز كنترل ترافیك راه های كشور از بارش برف و باران در جاده های ۱۱ استان خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش برف و یخبندان تردد در سه استان تنها با زنجیر چرخ امكان پذیر است.

به گزارش نما؛ سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت تردد در جاده های اصلی و محورهای مواصلاتی کشور گفت: برابر گزارش های دریافتی در استان های اردبیل و آذربایجان شرقی در اکثر محورها، آذربایجان غربی محور ماکو، کرمانشاه محور کرمانشاه - همدان و کرمانشاه - سنندج همچنین گیلان محورهای اسالم به خلخال و آستارا به اردبیل بارش شدید برف گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور تاکید کرد: در استان های گیلان، خراسان رضوی، مازنداران، گلستان، خراسان شمالی و فارس نیز بارش باران اعلام شده که به دلیل لغزنده بودن سطح جاده ها تردد وسایل نقلیه این محورها به کندی انجام می شود.

رحمانی با اعلام اینکه تردد در محورهای تبریز- میانه و آزادراه بستان آباد در استان آذربایجان شرقی و محور ماکو در استان آذربایجان غربی و محورهای اسالم - خلخال و آستارا و اردبیل در استان گیلان به دلیل یخبندان بسیار لغزنده بوده و تردد وسایل نقلیه تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت: به رانندگان توصیه می شود قبل از تردد در مسیرهای برفگیر حتما وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند جدا از این تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ اعم از وسایل حمل و نقل شخصی و عمومی در محورهای برفگیر ممنوع و از تردد این وسایل به شدت جلوگیری می شود.

وی تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیک روان برخوردار هستند.

۱۳۹۴/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...