نسخه چاپی

توضیح درمورد چاقو خوردن ملی‌پوش بسكتبال

مسئولان باشگاه پتروشیمی در نامه‌ای به فدراسیون بسكتبال در مورد اتفاقات بازی با آبادان خواستار سخت‌گیری بیشتر در مورد حواشی مسابقات لیگ برتر شدند.

به گزارش نما، بازی تیم‌های نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام در دربی خوزستانی‌ها روز گذشته حواشی زیادی داشت که مهمترین آن چاقو خوردن بهنام یخچالی بازیکن ملی پوش پتروشیمی بود.

برهمین اساس مسئولان باشگاه پتروشیمی در نامه‌ای به فدراسیون بسکتبال ضمن شرح اتفاقات بازی روز گذشته خواستار سخت‌گیری بیشتر در مورد برگزاری منظم بازی‌ها شدند.

شاپور یاوری، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی در این خصوص گفت: موضوع مورد نظر تنها بازی روز گذشته نیست و بلکه تمام مسابقات است. در این نامه همچنین آمادگی خود را برای هرگونه همکاری برای جلوگیری از بی اخلاقی‌ها اعلام کردیم.

وی در خصوص درگیری روز گذشته و مصدومیت یخچالی گفت: برخی می‌گویند یخچالی با تکه صندلی مصدوم شده است، اما اینطور نیست. اگر صندلی می‌خورد باعث کبودی یا خراش کوچک می‌شد، اما زخم وی عمقی بود و پزشکی که بخیه می‌زد، آمپول کزاز تزریق کرد.

وی ادامه داد: هرچه جلوتر می‌رویم مسابقات حساس تر می‌شود و باید برای حضور تماشاگران در سالن تدابیر لازم اتخاذ شود. روز گذشته علاوه بر مصدومیت یخچالی در جریان بازی نیز سنگی پرتاب شد که به میرزایی خورد.

بازی نفت آبادان و پتروشیمی در هفته بیست و دوم لیگ برتر با حساب 78 بر 64 به سود پتروشیمی به پایان رسید.

۱۳۹۴/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...