نسخه چاپی

سواد آموزان پاداش می گیرند

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی كشور گفت: سواد آموزانی كه تحت آموزش های نهضت سوادآموزی هستند در صورت قبولی پاداش می گیرند.

به گزارش نما به نقل از مهر، علی باقر زاده بعد از ظهر سه شنبه در نشستی با مسئولان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سواد آموزانی که تحت آموزش ها نهضت سوادآموزی هستند در صورت قبولی پاداش می گیرند، اظهار داشت: اگر کسی بی سواد باشد و در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال قرار گرفته باشد علاوه بر اینکه سواد آموزی آن رایگان است، در صورت قبولی ۱۳۴ هزارتومان به این فرد پاداش داده می شود.

وی افزود: اگراعضای خانواده بتوانند یک بی سواد را سواد دار کنند، مبلغ ۶۷۲ هزار تومان به فرد آموزش دهنده پاداش داده می شود.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور ادامه داد: امسال به بیش از هفت هزار نفر پاداش سواد دار شدن پرداخت شده است.

رشد ۱۵ درصدی سواد آموزان در کشور

وی اظهار داشت: ۴۹۰ هزار نفر بی سواد در سطح کشور زیر طرح های نهضت سواد اموزی قرار گرفته اند و سواد آموزان کشور از رشد ۱۵ درصدی برخوردار شده اند.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور تاکید کرد: با انجام طرح های سوادآموزی نهضت سواد آموزی شاهد افزایش شاخص های این حوزه در سطح کشور هستیم.

علی باقر زاده اذعان داشت: توسعه سوادآموزی نقش مهمی در توسعه کشور دارد و باید تلاش کرد که بی سوادی در جامعه وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور عنوان کرد: سواد دار شدن افراد جامعه از بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی در جامعه جلوگیری می کند و سبب ارتقای خانواده ها می شود.

۱۳۹۴/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...