نسخه چاپی

زندی خودش را جای قلعه‌نویی بگذارد و برود!؛

عکس خبري -زندي خودش را جاي قلعه‌نويي بگذارد و برود!؛

مربی استقلال با اشاره به پیشنهاد یك تیم قطری به هافبك این تیم گفت: «زندی خودش را جای قلعه‌نویی بگذارد و تصمیم بگیرد.»

به گزارش نما به نقل از فارس، ستار همدانی درباره شرایط استقلال گفت: «در دو بازی گذشته نمایش خوبی نداشتیم ولی از این هفته روند بهتری خواهیم داشت.»
وی در پاسخ به این سؤال که برای بازی سه شنبه شب با ذوب آهن کدام بازیکنان غایب هستند، اظهار داشت: «در بازی با سایپا برخی از بازیکنان مصدوم شدند که قرار است کادر پزشکی استقلال امروز به ما در مورد آنها گزارش دهد. پژمان منتظری از ناحیه مینیسک دچار آسیب دیدگی شده و شب گذشته MRI گرفته و منتظر جواب هستیم اما به نظر نمی تواند مقابل ذوب آهن بازی کند.»
همدانی در ارتباط با اینکه جباری از چه زمانی می تواند برای استقلال بازی کند، گفت: «او تمرینات خود را آغاز کرده و از بازی چهارم استقلال می تواند به میدان برود.»


مربی آبی پوشان در خصوص پیشنهاد تیم قطری به جباری و وسوسه شدن این بازیکن برای جدایی از استقلال گفت: «این مسئله فقط بحث استقلال نیست. خط هافبک تیم ما امسال خوب است و اکثر بازیکنان در تیم ملی هستند. بحث پیشنهاد به بازیکنان استقلال یک مسئله ملی است و چون تیم ملی در مقدماتی جام جهانی با قطر همگروه است در حال ترفندی هستند تا تیم ملی ایران را تضعیف کنند. مسئولان فدراسیون فوتبال باید دقت بیشتری داشته باشند.»
همدانی تاکید کرد: «وقتی به بازیکن پیشنهاد مالی عالی می دهند هر کسی باشد وسوسه می شود. جباری هم می داند هواداران استقلال او را دوست دارند و از طرفی تیم هم به او نیاز دارد. نه جباری بلکه تک تک بازیکنان تیم امسال می توانند به استقلال کمک کنند.»


وی در خصوص پیشنهاد یک تیم قطری دیگر به زندی و خواسته این بازیکن برای جدایی گفت: «او یکی از بازیکنان خوب ماست و برای استقلال زحمت کشیده است. زندی باید فکر کند و خودش را جای قلعه نویی بگذارد. آیا راضی می شود درحالی که تیم نیازمند بازیکنانش است راضی به جدایی آنها شود. او باید تیمی که هواداران انتظار دارند را در نظر بگیرد. شاید اگر هنوز فصل شروع نشده بود قلعه نویی این درخواست را می پذیرفت اما اکنون شرایط برای پذیرفتن این درخواست مهیا نیست. همه ما باید منافع عمومی باشگاه را به منافع شخصی خود ترجیح دهیم.»


همدانی در مورد بازی با ذوب آهن گفت: «این بازی سخت است چون ذوب آهن تیم سازماندهی شده ای است. هیچ تیمی را دستکم نمی گیریم. ذوب آهن تیم قابل احترامی است. از طرفی همه تیم ها مقابل استقلال و قلعه نویی حساسیت بیشتری دارند اما خوشحالیم که در این بازی قلعه نویی را روی نیمکت داریم.»

۱۳۹۱/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...