نسخه چاپی

اختلاف دمای ۴۰درجه‌ای‌ دو نقطه كشور

بر اساس تحلیل داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی در سه روز آینده در سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مركزی، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و شمال شرق كشور ضمن كاهش دما، بارش برف و باران ادامه خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از فارس، در همین مدت در برخی مناطق جنوب شرق کشور شاهد وزش باشد شدید خواهیم بود که روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا است.

طی دو روز آینده برای استان‌های جنوب شرق کشور افزایش ابر، بارش پراکنده، باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش‌ها امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه و لرستان خواهد بود و روز چهارشنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و آذربایجان شرقی بارش باران ادامه دارد.

امروز تا پایان هفته جاری خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر نیز امروز و فردا مواج است.

آسمان استان تهران روز آینده نیمه ابری همراه با وزش باد، در شهرهای شمالی استان ابری همراه با بارش باران و برف خواهد بود؛ بیشینه و کمینه دمای هوا در این استان فردا به ترتیب ۸ درجه و منفی ۲ درجه است. همچنین وزش باد در روز پنج‌شنبه نیز پیش‌بینی می‌شود.

در ۲۴ ساعت آینده استان آذربایجان شرقی با دمای ۱۴ درجه زیر صفر، آذربایجان غربی با دمای ۱۱ درجه زیر صفر، اردبیل با دمای ۱۲ درجه زیر صفر سردترین استان‌های کشور و استان هرمزگان با دمای ۲۵ درجه بالای صفر و سیستان و بلوچستان با ۲۱ درجه بالای صفر گرمترین استان کشور خواهند بود.

۱۳۹۴/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...