نسخه چاپی

سعودی‌ها اسناد جدیدی علیه ایران رو می‌كنند

فدراسیون فوتبال عربستان اعلام كرده فردا در جلسه كمیته اجرایی AFC با اسناد و مدارك علیه ایران حاضر خواهد شد اما در مقابل، مسئولان فدراسیون ما سكوت كرده‌اند!

به گزارش نما، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از آنکه در آخرین جلسه خود برای بررسی اختلاف ایران و عربستان در برگزاری بازی‌های نمایندگان دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به تاخیر انداختن بازی‌ها کرد و فرصتی را تا تاریخ 25 اسفند داد تا مشکلات ایران و عربستان تا آن زمان حل شود در غیر این صورت خود AFC دست به کار می‌شود و کشور بی‌طرف را برای برگزاری بازی‌ها مشخص می‌کند.

بنا بر گزارش روزنامه الیوم عربستان، آنچه که از منابع آگاه از AFC شنیده می‌شد فردا(پنجشنبه 8بهمن) جلسه‌ای با حضور شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و کفاشیان رئیس فدراسیون کشورمان و احمد عید رئیس فدراسیون عربستان برگزار می‌شود.

حال با این وضعیت مسئولان فدراسیون کشورمان سکوت کردند و اعلام نکردند که برای جلسه فردا چه اسناد و مدارکی را در دست دارند تا سعودی‌ها را محکوم کنند و از حق مسلم میزبانی دفاع کنند!

اما در طرف مقابل سعودی‌ها بیکار ننشستند بلکه اسناد و مدارکی را علیه ما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا جمع کردند تا ما را محکوم کنند.

الیوم امروز نوشت: فدراسیون عربستان مدارک و اسنادی را در یک پرونده کامل آماده کرده است. این مدارک اثبات می‌کند که در تمام دوره‌های لیگ قهرمانان آسیا که نمایندگان عربستان میهمان ایران بودند به نوعی به آنها اهانت شده است. احمد عید رئیس فدراسیون فردا در جلسه‌ کمیته اجرایی مسابقات که با حضور شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوحه برگزار می‌شود، این مدارک را ارائه خواهد داد.

این منبع در ادامه به نقل از یکی از مسئولان فدراسیون عربستان خبر داد: موضع ما مقابل ایران کاملا مشخص است. ما به هیچ وجه با آنها مدارا نمی‌کنیم و باشگاه‌های عربستانی هرگز به ایران نمی‌آیند. آنچه که در آخرین جلسه ارائه دادیم AFC آن را قبول کرد و ما را خوب درک می‌کند. با وجود آنکه AFC بازی‌ها را به تاخیر انداخته است به نظرم این اولین گام بود و گام بعدی آن مشخص کردن کشوری بی‌طرف خواهد بود.

وی افزود: در جلسه فردا تمام مدارک و اسناد را رو می‌کنیم و این را اطمینان دارم همین مدارک کافی است که ایران قوانین کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا را زیر پا گذاشته است و جریمه‌های سنگین در انتظار ایران است.

همچنان که دیدیم سعودی‌ها فردا در جلسه AFC پرونده به دست حاضر خواهند شد. آیا این کافی نیست که مسئولان فدراسیون کشورمان واکنشی نشان دهند؟ فردا در جلسه کمیته اجرایی برای دفاع از منافع ملی چه برنامه‌ای دارند و چه مدارکی را آماده کرده‌اند تا سعودی‌ها را در این راه ناکام بگذارند؟
منبع: فارس

۱۳۹۴/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...