نسخه چاپی

نوباوه: انصراف به نفع ائتلاف اصولگرایان وظیفه است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینكه در مقطع كنونی انصراف به نفع ائتلاف اصولگرایان وظیفه است، گفت: باید بر گزینه‌هایی كه از شاخصه اصولگرایی برخوردار و رای آور هستند متمركز شویم.

به گزارش نما،‌ بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس کناره‌گیری سایر گزینه‌ها به نفع نامزد اصلح در جریان اصولگرا را امری منطقی دانست و اظهار کرد: این اقدام مستلزم ارائه فهرست واقع‌گرایانه در انتخابات است چون در این دوره رقابت خیلی فشرده شکل خواهد گرفت بنابراین فهرست انتخاباتی باید واقع‌بینانه و رویکرد‌های سهم خواهانه نیز در آن دخیل نباشد.

وی با بیان اینکه در مقطع کنونی انصراف به نفع ائتلاف اصولگرایان وظیفه است، افزود: لیستی که رویکرد واقع گرایانه داشته باشد به همه افکار نزدیک می‌شود و در این صورت وقتی فردی در فهرست اصولگرایان قرار نگرفت انصراف خواهد داد.

نماینده مردم تهران در مجلس میزان مقبولیت نامزدهای انتخابات مجلس را مهم عنوان کرد و گفت: علاوه بر این ویژگی باید به داشتن تخصص در یک رشته آن هم در سطح بالا اشاره کرد.

نوباه خاطر نشان کرد: به اعتقاد بنده باید به افرادی که دارای رای هستند ولی در بعضی شاخصه ها به شکل ایده آل در مرحله پایین تر قرار دارند، رای داد. بنابراین باید بر گزینه هایی که از شاخصه های اصولگرایی برخوردار و رای آور هم هستند متمرکز شویم.
منبع: مهر

۱۳۹۴/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...